onsdag 29. april 2009

En nydelig vår-onsdag

Idag har vi hatt besøk av sola her nord.. å d gjorde godt! :) Sambo & ungan har vært ute å kosa sæ,mens æ benytta anledninga te å gjøre husarbeid.. :) Vaska stua & rydda litt.. e nok å rydde med 2 unga & hund.. På lørdagen tenkte vi å kjøre en tur til Harstad. Skal på fagmøbler.Funnet vitrinskap som jeg har løst på,men er så usikker på om jeg skal ta 2 dørs el 3 dørs vitrinskap.



Beklager dårlig bilde,måtte ta fra katalogen. Noen meninger der?

Håper dere har hatt en super fin vår dag.


2 kommentarer:

  1. hei! Har en utfordring til deg på bloggen min! Håper du er med! ha en riktig fin dag! Klem AK

    SvarSlett
  2. Hei, hei! Tusen takk for award!
    Ser du allerede har bestemt deg for 3 dørs vitrineskap, men svarer uansett jeg;)
    Jeg har det 2 dørs skapet du viser frem her, jeg bruker det som klesskap på soverommet.... hadde ikke valgt det i stua. Syns det er litt vinglete og rart også...
    Tror du har valgt helt riktig med 3 dører;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com