lørdag 18. april 2009

Hverdagen tilbake og planlegging av barndåp...

Håper dere alle hadde en superflott påske.. kunne gjerne tenkt meg en bedre påske jeg.
Både jeg,sambo og storebror var syk så si hele påsken,og oppi alt det døde mormora til sambo. så ble en trist påske også! Et fantasktisk <3> har slutta å slått :(
Men slik er nå livet,desverre!
Har så smått startet å planlegge barndåpen til Isabella. Barndåpen blir den 21 juni.. så her går aaaalt i rosa for tia!! :))

Ønsker dere alle en flott dag vidre,å regner med at det nå blir mer blogging fremover når hverdagen går sin vante gang :))

3 kommentarer:

  1. Hei og hå :)

    Titter innom bloggen din for å si hei....og at jeg synes du har en koselig blogg :)
    Er så koselig å treffe på flere nordfra her inne i blogglandia :)
    På Finnsnes har det snødd i to dager, men i dager det nå heldigvis opphold....enn så lenge da.....men med vår flaks kommer det nok sikkert mer :(

    Ha en flott helg :)

    Gry Hege

    SvarSlett
  2. Jeg har heller ikke vært i form i påska, men det er tradisjonen det. Da slår allergien ut for fullt. Ja, livets gang er det ingen som slipper unna. Heldigvis har vi evne til å bevare minnene om våre kjære. Ha en flott helg.

    SvarSlett
  3. Hei

    Takkfor hyggelig hilsen i bloggen min. Du drømmer om et hus, og drømmer er til for å realiseres...stå på!! Så fine unger du har!!
    God søndag....

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com