mandag 25. mai 2009

Et lite innlegg etter en liten bloggpause

Heisann igjen! :) Har hatt en liten bloggpause her,mye annet som skjer & da blir bloggen nedprioritert :( Men kommer sterkere tilbake...!:)
Legger ut noen bilder av det nye vitrinskapet mitt.. veldig fornøyd! Spisestuen er ikke helt ferdig. Mangler tallerkenhylla,noen bilder & det nye speilet. Så når det er kommet på plass kommer det bilder av spisestuen. Håper dere alle hadde en flott 17.mai. Her hadde vi strålanes sol og kjempe varmt. Trur ikke vi har hatt finere 17.mai!. Storkoser meg hjemme med lille Isabella som er blitt så stor. 3 måneder allerede. Tia går aaaltfor fort!
Håper dere alle har en flott vårtid,å nyter våren til det fulle.






Stem på Bloggrevyen

3 kommentarer:

  1. Heisan du. Så morsomt å støtte på Narvik-jenter her i Blogglandia. Flott blogg du har foresten. Skal bli spennende å se vugga når den er ferdig. Legger deg til under favoritter jeg, så jeg kan følge med videre...
    Klæm fra en Ankenesværing ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min -setter pris på det :-)
    Har også pusset opp vugge til min prinsesse da hun ble født ( 11 mnd nå..!)-skal legge den ut på bloggen så får du se om du vil?
    Du har en kjempefin blogg- kommer tilbake!
    Ha en fin dag, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Heia

    Ligg ei utfordring til dæ hos mæ!
    Lykke til...Klem C

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com