onsdag 11. november 2009

Tenker på…

jul

Sitter å titter innom endel blogger og ser at mange tenker på julen nå. Noen jeg også gjør. Men siden det er første jula i leiligheta & første jula aleina (ungene skal være hos pappaen julaften,å jeg skal til mamma&pappa),så tenker jeg kanskje å gjøre noen andre ting enn di tradisjonan som e..feks det med å pynte treet nån daga før,sånn at ongan får glede av det hos mæ å (egentlig e æ i mot å bryte tradisjonan,meen.. ).

Hvordan tenker dere om det??

Har funnet ut at julen hos meg blir RØDT,HVIT & SØLV i år. Å selvom jeg ikke skal være ilamme ungan,så glede æ mæ alikevel til jula..Å kommer til å kose mæ stort med ungan når di kommer tilbake til meg 2.juledag ( da skal vi ha vårres egen julaften! :-)

Håper dere koser dere masse idag.

Ha en vidre fin kveld til alle dere!

Klem fra Christina.

1 kommentar:

  1. Så fin bloggen din e blitt :) Kordan har du fått til den der "lappen" med velkomshilsen på?
    Blir sikkert rart å være uten gullan i jula, men lurt å ta ei egen feiring med de en anna dag. Det bli nok æ åsså å gjøre når M ska være hos pappaen neste år. GRUE MÆ!
    Kjøpte litt julepynt på Ikea- bli vel for det meste rødt og hvitt regne æ med :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com