mandag 14. desember 2009

Isabella Mari,gulljenta te ho mamma <3

16112009 011
Æ sitt her å tenke.. tenke på tia.. på at tia går såå altfor fort..
Nu har lillejenta lært sæ å sitte,lært seg å krype,lært seg å stå sjøl,lært seg å klappe klappe søte,lært seg å gå etter gå-toget sitt,lært seg å si mamma,pappa,brooa & vovven…
Å æ syns det e kjempe koselig å se kor flink ho e blitt,men på samme måte så har æ løst å stoppe tia.
Løst å bare ha ho som baby en liten stund te,før den lille babyen som æ fikk før faktisk snart 10 mnd sia,men føles som i går.. e blitt ei lita jenta nu..
Ei bestemt men bestandig blid lita jenta.. som vekk dæ med et smil om munn hver mårra.. :-)
Å ei lita jenta som gjør ALT han storebror gjør :D
Man lære seg å virkelig å ta vare på tia,å ta vare på alle di små øyeblikkan som kommer.
Før di små øyeblikkan e verdt alt! :-)
Håpe dokker alle har ei kjempe fin førjulstid,å kose dokker massemasse.

Juleklemma fra Christina :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er så enig! Det er de små øyeblikkene som teller. Kos deg med dine skjønne små.

    SvarSlett
  2. Hei.

    For ei vakker lita tulle. Helt skjønn.
    Ramla over bloggen din ved en tilfeldighet, og plutselig var jeg en følger...

    Ha en fin førjulstid og kos deg med barna.

    Klem fra Mona Christin♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com