onsdag 2. desember 2009

Tenk at…

Minne fra graviditeten
At den lille jenta som bodde i magen min er snart blitt 10 mnd,å er ikke mange måneder til hun fyller 1 år.
Skremmende hvor tiden går. Jeg stortrivdes å være gravid,ihvertfall di 3 siste månedene. Da spydde jeg heldigvis ikke. :-)
Er så deilig å kjenne sparkene som gir deg tegn om at alt er i orden der inne!
Men den beste følelsen er når det første skrike høres å du får verdens herligste baby på brystet!
Ingen følelse som kan erstate den,da vet du at alt streve du har hatt i svangerskaper er så verdt det! :-)
Er verdens heldigste som har fått lov å blitt mamma til 2 herlige gull! :-)
Elske di over alt på jord <3
Klemma fra Christina :-)

1 kommentar:

  1. Så enig, så enig. Hærlig å gå gravid :) Flotte bilder av dere.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com