onsdag 17. februar 2010

En kjempe koselig dag

Dagen idag har vært kjempe koselig,å nå kjenner jeg at mamma Christina er sliten. Men det er vel lov etter en slik dag (?) Men hva gjør man ikke for sine søte små…♥
Kommer med noen bilder av en veldig vellykket bursdag til gulljenta. Ho va så flink,va blid som en sol fra vi kom til lokalet kl 17 til vi dro hjem kl 2130.. å da glemte vi i tillegg smokken! Herlige jenta vår ♥♥
Bursdagen til snuppa
Bursdagsjenta & noen utav gjestene som delte den herlige dagen sammen med oss ♥♥
007
Kiwikaken som jeg bakte & som er NYDELIG!
gavene
Noen utav alle de fine gavene snuppa fikk til 1 årsdagen sin.. Tusen takk alle sammen for gavene ♥♥
013
Å sist men ikke minst et bilde av bursdagsbarnet som va litt mere opptatt av å klemme bamsen enn å se på mamma.. ♥♥
Håper dere alle har hatt en kjempe koselig dag!
Klemmer fra Christina .

2 kommentarer:

  1. Så deilig kiwikaken såg ut. Du har vel ikke lyst å dele oppskriften? :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com