fredag 12. februar 2010

Kjære alle bloggvenner ♥

Da var shoppingturen uanngjort,å jeg kom ikke helt tomhendt hjem.. er veldig vanskelig å bare se på ting uten å røre.. å rører jeg først,så blir det gjerne sånn at det blir med meg hjem også.. vel slikt skjedde idag å..

Først var jeg innom kremmerhuset. Å fant ut at jeg ønsket meg nytt hverdagsservise. Så jeg fant noen kopper som jeg fikk løst på,å jeg skal ikke se bort ifra at neste bytur kommer det noe mere fra samme serien med hjem.

024

Så det ble fire slike med meg hjem idag..

Så var jeg innom Ann`s gaver,der er det jo SÅ masse fint. Hadde bare pengeboka vært full så…

021

Kjøpte en slik en,syns lukten er himmelsk!! Kjøpte dufteolje i samme,så her lukter det nydelig. Også måtte jeg kjøpe meg noen mjuke karameller. Er bare MMMMmmm!

026

Så var jeg så heldig at jeg fikk meg en hvit hortensia & noen nydelige roser siden det er morsdag & alle hjerters dag på søndagen.. Tusen takk,Tommy Så nå gleder jeg meg til søndagen for storebror hadde en overaskelse til meg da.. Heldige meg.

028 027

Så med disse nydelige rosene vil jeg ønske dere alle sammen en herlig fredag & en fantastisk helg!♥

Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Æ har alltid løst te å handle ALT på kremmerhuset!! Di har så sinnsykt masse fint!! :) Håpa du får ei fin helg og ei fin feiring av morsdagen! :) Stor klem fra lofotn! :)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så fin blogg:) Denne legger jeg meg til altså!!
    Har stått og vridd på de samme krusene på Kremmerhuset, aldri turt å ta de med til kassen:(
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Hei.

    Så vakre roser. Den fargen var bare helt utrolig flott. Kremmerhuset må jeg bare gå pent forbi innimellom. Farlig å titte der for pengene bare vinker farvel så lett som bare det.

    Fine krus.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  4. Ah, så ut som en bra shoppingrunde, bra start på helga! :D

    SvarSlett
  5. Såå flotte blomster du har fått:)
    Og fine kopper:)
    Ønser deg ei fin helg:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Nå blir det flott i heimen! God helg til deg også :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com