mandag 15. februar 2010

Litt egenpleie idag,deilig ♥

Skal dele et lite bilde av meg selv etter noen deilige timer hos frisøren.

007

Sånn ser da jeg ut etter timene hos frisøren.. deilig å få gjort nokka for seg selv ♥

Ellers går dagene nå til planlegging av 1 årsdagen som er på onsdagen,tenk et helt år er gått. Blir kjempe koselig å samle alle besteforeldre,tanter,gammel tanter,gudforeldre & faddera til kaffe & kake for å feire lillesnuppa. I morgen skal vi til lokalet for å pynte bordene,å kakene skal bakes. Gleder meg. Syns det er kjempe koselig å pynte å bake. Har sendt bilde av snuppa inn til lokal avisa her i nord,så blir koselig å se på onsdagen.

Håper dere alle har en kjempe fin mandag ♥

Klemmer fra Christina

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Du ser veldig fin ut på håret. Det er litt rart, for man danner seg et bilde av hvordan personen bak bloggen ser ut. Og så er personen helt annerledes enn antatt. Du hadde så lite bilde på bloggen din og ikke lett å se deg ordentlig. Pen jente var du... Hehe...

    Klem Mona C♥

    SvarSlett
  2. wow.. skikkeli feiring :)
    Stakkar JOhannes fikk bare familieselskap med besteforeldra.. (tanten og onklan bor ikke her)..
    Dårli mor æ e :P
    Håpe nu dokker får ei flott feiring :)
    Å gratulere så masse me 1 årsdagen på onsdag :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com