torsdag 25. februar 2010

Litt trist om dagen ♥

Vel,hverdagen den kommer & går.. slik den alltid har gjort.. men hverdagen nå består i å finne nye eiere til hunden vår.
Cassie er en utrolig fin & verdens beste hund. Men vi har ikke nok tid som strekker til,til å ha henne :( Er med et virkelig tungt hjerte man har funnet denne løsningen,men det er nok best for hunden sin del. Vi har hatt henne som følgesvenn i snart 6 år,så hun har liksom vært her hele tiden. Vel,jeg håper virkelig vi finner den/de riktige eierene som kan ta vare på henne & være snill med henne.
009
Har en liten bloggpause for tiden,håpe ikke den blir altfor lang. Men er mye som skjer for tiden,å da blir blogginga lagt til siden.
Håper dere alle har det kjempe fin & har noen flotte dager.
005
Avslutter med et bilde av ROSA-jenta mi.. Verdens beste jente!
Ønsker dere en kjempe fin dag vidre!
Klem fra Christina

5 kommentarer:

  1. Kor trist at dokker må omplassere hundn dokkers, etter så mange år så e dæm jo familie liksom. Men syns dokker e tøff som innrømm at tia ikke strækk tel. E et tongt valg å ta, men tyde på at du/dokker tænke på ka som e bæst førr ho.
    Fine prinsessa i rosa, ho ser bestandi så bli og gla ut. :o)
    Kos dæ me dine, vente spent på næste innlegg fra dæ når bloggpausn e over!
    -stor trøsteklæm-

    SvarSlett
  2. Så trist da...men som Cathrin sa, dokker innser ka som e best for ho og forhåpentligvis klare dokker å finne nån som har bedre tid t ho:)
    Kanskje dokker finn nån i nærheten sånn at dokker kan se ho i ny og ned og ikke miste kontakten helt:)
    Nydelig pia dokker har:)
    Kos dokker me ho, så e du vel tbake i blogglandia før du vet ordet av d:)
    Sende også en trøsteklæm:)
    Merete

    SvarSlett
  3. Huff, så trist! Jeg har ikke hund jeg da, men jeg har pusekatt, og det hadde nok ikke vært lett å gi fra meg henne! <3

    SvarSlett
  4. Huff det va trist! Men håpe du /dokk finn noen snille nye eiera :)
    Korr stor og flott lillejenta de e blitt! Har sjøl hatt en laaaang bloggpause, men håpe nu å ta mæ opp..av og til må man ta pausa fra nokka i livet :)

    God helg!! :)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Ville bare si at jeg har fått tilbud om å bestille fra IKEA sammens med 7 andre. Bestillingen må inn i morgen, så du kan sikkert være med du å hvis du vil bestille nå:)
    Ha en fin søndagskveld:)

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com