torsdag 11. februar 2010

Torsdag - Min vaskedag ♥

Som tittelen forteller er det ukens vaskedag idag. Syns torsdagene er fine dager til å vaske. Helgevasking tar jeg da,så jeg slipper fredagene. Da er det liksom helg for meg. Ingen vasking da! Helgevaskingen går i å tørke støv,pusse litt speil/vinduer,støvsuge & vaske gulv. Er ikke den som synes det er så gøy med vasking,men det er veldig deilig å sette seg ned etterpå,å bare nyte den rene lukten som sprer seg. HIMMELSK!

Hva er helgevaskingen hos deg,å hvilken dag?

Ute er været herlig,men VELDIG kaldt. –10 her. Sneen henger så fint ned fra trærne,himmelen er blå & sola titter frem. NYDELIG!

002

005 008

Middagen er akkurat spist,taco det ble. En virkelig slager her. Elsket av alle!

Her skal resten av kvelden nytes i sofakroken,men levanes lys & godt selskap

Ønsker dere alle en kjempe fin torsdagskveld vidre.

Klemmer fra Christina

6 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har! Jeg falt helt for skrifttypen du bruker, blir veldig takknemlig om du kan ta deg tid til å forklare meg hvordan jeg får den i min blogg? Gjerne hjertene også... Har veldig lite greie på html dessverre *flau*

    SvarSlett
  2. Herlig blogg du har med fine bilder!
    Skjønn jente du har, gøy å se at hun snart er ett år. Mi yngste fyller også ett år i mars. :)

    Her vaskes det hver fredag, en slags helgevask. :)

    God kveld i nyvasket hus!

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  3. Hei;) takk for koselig hilsen! ♥ Nydelig blogg du har! Legger meg til som følger ♥

    SvarSlett
  4. Enig med deg når det gjelder valg av dag jeg.:-)Liker helst å få det unna på torsdager jeg også..men har ikke innført noe veldig fast..kommer litt ann på hva som er på tapeten resten av uken.:-)

    koselig det var hos deg.:-) og herlig bloggnavn.:-)

    Kos deg

    Gry.:-)

    SvarSlett
  5. Jeg og liker best og vaske på torsdag.Og bare kose meg om fredag med rent og ryddig hus.
    Taco er fredagsmat hos oss. Blir liksom ikke helg uten:))

    Ha ei fin helg
    Klem

    SvarSlett
  6. Her vaskes det når det trengs, og med 5 barn i hus blir det ganske ofte ! ;)

    Ser at noen andre har kommentert skrifttypen din, den syntes jeg var veldig fin også. :)

    Ha en god natt ! ♥

    Nattaklem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com