onsdag 17. mars 2010

Lille frøken sta ♥

Som dere sikker husket,så var lille frøken sta ikke så enkel å ha med å gjøre når skoene skulle på. Dette handle ikke om tøfler og slike små sko som hun bruker inne. Dette var skoene som skal holde på varmen og være vanntett når hun skal ut å gå i snøen.
Fikk mange gode tips fra dere mammaer der ute,så tusen takk for det♥♥
Et av tipsene var skoene fra Stonz.no . Jeg tok tipset til meg og bestilte skoene der,men det ble ikke bare med skoene.. er ikke det typisk?? Vist du ønsker å komme til siden,er det bare å trykke på bildet.
Stonz
Vel dagen etter jeg hadde bestilt dette,hadde vi beste på besøk ( her i huset er det beste for alle pengene). Så jeg tenkte jeg skulle vise hvor sta & sint lille frøken ble når hun måtte bruke skoene som hun ellers hylte og skrek til.. Men neida,når beste var der var det ikke en lyd som kom ut,hun gikk stolt bort til han med skoene på for å vise han hvor flink hun var.. Jaja,nå får hun flere par hun kan bruke ♥♥
Hva gjør jeg om dagene? Jo,jeg venter noe forferdelig på POSTMANNEN som skal komme å fortelle meg at kameraet er kommet. Sitter å spore på posten.no som bare det..Vet at det er sendt,å regner vel med at det er her enten i morgen eller fredag.. Åj,så jeg gleder meg!
Ha-en-vidre-fin-dag

2 kommentarer:

  1. så rare de ungene kan være iblant:) så, søtt:)
    Tenkte også at jeg skulle kjøpe meg et kamera i bursdagsgave til meg selv, eller fra ungene:) hehe.. Men vet ikke enda hvilket....!
    Ha en fin dag, Christina:) Klem Elsemor<3

    SvarSlett
  2. De stonz støvlene er kjempefine, og har hatt veldig lyst til å kjøpe disse til min lillesnupp. ♥

    Heldig du som får deg nytt kamera ! ;)

    Første gang jeg titter innom her. Veldig fin og koselig blogg du har ! ♥

    Takk for gode ord inne hos meg. :)

    Ønsker deg og dine en herlig kveld ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com