tirsdag 16. mars 2010

Mammakjærlighet ♥

Det er så koselig å se den søskenkjærligheten som vokser seg sterkere og sterkere for hver dag som går. Smilet på lillesøster bare vokser hver dag når storebror kommer hjem fra barnehagen. Da tar hun fart,springer og henter en av lekebilene hannes og gir den til han,mens nu gir han en stor go`klem. Det å se at storebror kiler lillesøster mens hun flire så hjertelig der på gulvet hun ligger. Det varmer mammahjerte veldig masse,å har ofte blitt sett sittende på gulvet sammen med dem med en tåre i øyenkroken.
Det å være mamma og få se mine barns utvikling fra dag til dag er den beste følelsen som finnes.
Ha-en-vidre-fin-dag

4 kommentarer:

  1. Å så herlig :-) Hyggelig når man ser barna "finner" hverandre.
    Ha en fin dag videre!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Kjenner godt til den følelsen, det er herlig ♥ Mine to er 11 og 12, og søskenbåndet er kjempesterkt, og det er så koselig ♥ veldig sjeldent de krangler, de snakker om alt og ønsker hverandre alltid god natt, uansett om de er hjemme eller hos venner (sms)...

    Herlig bilder av barna dine, de er skjønne ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei.

    Jeg er helt enig med deg. Som mor er det fint å se at de kan leke og være sammen med hverandre. Klart; de har sine feider og krangler, men er sjelden langsinte på hverandre.

    Kos dokker...

    Mona C♥

    SvarSlett
  4. Så nydelige de er:)
    Kjempefint og koselig innlegg:)
    Kjenner meg veldig godt igjen...å være mamma er det ingenting som kan slå:)

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com