torsdag 11. mars 2010

Til alle mammaer der ute ♥

Å jeg vet det er endel utav dere.. Som dere sikkert vet har jeg ei lita snuppe på litt over året som er blitt veldig flink å gå.. så jeg har vært å kjøpt henne sko. Sånn at hun kan prøve seg på å gå litt ute..
Vel det er et problem her,hun HYLER & skriker når hun ser jeg skal prøve å ta på henne skoene. Har vist henne at jeg å bruker sko,å tatt de på samtidig. Men det hjelper ikke.
Så da prøver jeg meg her.. Er det noen som har hatt samme problemet? Evt har noen gode forslag på hvordan jeg kan kurere skoproblemet?? Er det noen sko som kan være enklere å kurere med?
Jeg blir veldig takknemmelig for alle svar & forslag.
Håper dere alle har en kjempe fin dag.
Klem! ♥♥

6 kommentarer:

  1. ..hehe-sta lita frøken!!Bare la henne gå ut uten sko EN gang,så er nok det kur god nok tenker jeg!!!(bør nok være en dag du ikke har dårlig tid det da...)Lykke til;)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Har ikke hatt det problemet med minsten vår heldigvis....men det jeg kan foreslå er at du kanskje gir henne noe i hånda..leke...bolle osv sånn at hun glemmer litt av hva du driver med:)
    Tror at hvis hun får prøvd ut et par gang at det er ok med sko så går det nok bedre etterhvert:)
    Vet ikke hvilken type sko du har til henne, men helt klart en fordel at det er sko som ikke er så altfor vanskelig å få på:)
    Lykke til og husk du er sjefen;)
    Ha en fin kveld:)
    Merete

    SvarSlett
  3. Kjøpe skolignende tøfler som hun kan bruke inne for å venne seg til det først?

    Lykke til med tilvenningen:)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Har ikke hatt det problemet, men mine "lekte" med skoene før jeg brukte dem på de. Kanskje det var det som gjorde utfallet? Husker ikke annet enn at sko var stas...

    Lykke til.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  5. Det ligger noe til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  6. Hei hei. Har kjøpt Stones http://www.stonz.no/ til mi pia. ho digge de for da klare ho å krype også uten at skoene setter seg fast i underlaget, de e også lett å gå med når d e mye snø...som sagt veldig fornøyd. PS angelica blir å selge dissan i butikken. Klæm Marielle.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com