søndag 16. mai 2010

En heerlig Mai dag ♥

Vi her oppe i nord har noen aldeles nydelige dager,med over 20 grader i skyggen.. Dette er LYKKE ♥ Da er det deilig for de små å kunne slippe å ta på seg så veldig masse klær. Så snuppa i går ble pyntet med kjole & hårbånd. Verdens fineste Isabella,Mamma si prinsessa ♥♥
2010 05 15 007 
Så gikk turen til postkontoret. Alltid like spennende å få pakke!Så da fikk jeg meg en tallerkenhylle & 2 puffer som jeg har kjøpt hos noen på FINN.NO (elsker FINN.no )
2010 05 15 010
Jeg skal kjøpe nytt stoff & trekke om disse. Gleder meg,alltid gøy & spennende når man skal forandre noe.
2010 05 15 011
Har ikke fått den opp på veggen enda,men regner med det skjer i løpet av dagen!
Så hadde jeg bestilt meg tur til frisøren,er jo tross alt 17.mai i morgen & komfirmasjon neste søndag. Så var endel ettervekst så måtte taes & jeg ville bli lys. Å jeg må si meg veldig fornøyd!
2010 05 15 046
Ønsker dere alle sammen en herlig 16.mai med ALLE forberedelsene som følger med.
Ha-en-vidre-fin-dag

1 kommentar:

  1. Nydelig lita rosa prinsesse:)
    Du ble veldig din på håret, lyst og klar for sommeren:)
    Ser du har handlet en del på Finn...koster det mye med frakt? Kommer selvfølgelig an på hva du får sendt...hadde ikke du kjøpt et flott rokokko bord?
    Hva kostet det å få fraktet og fra hvor?
    Har sett en del jeg kunne ha tenkt meg, men frykter frakta blir høy...

    Ønsker deg og dine en flott 17. mai feiring:)

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com