tirsdag 22. juni 2010

Bilferien - Stockholm ♥

Ja,som dere vet så skal vi på ferie til Danmark i midten av juli,å vi skal kjøre med bil nedover. Vi starter mandag å kjøre første etappe til Umeå.Der får vi den første overnattingen. Dagen etter kjøre vi til stockholm å skal overnatte der 2 netter,sånn at vi kan gå å shoppe å oppleve litt av Sveriges hovedstad. Ser veldig fram til ferien nå,å krysser både fingre & tær at værgudene kommer til å være med oss på denne ferien.
Så til dere alle som har vært der,eller skal dit eller vet om noen plasser…
Hva bør vi få med oss i stockholm by
Blir veldig takknemmelig for alle kommentarer & tilbake meldinger dere gir meg,det varmer ♥♥
Ha en vidre fin kveld (ferie)

4 kommentarer:

  1. Åh så koselig det hørtes ut! Æ for min del,synes bilferier e det koseligste :) Føle man får opplevd mere,enn en flytur på 4 tima og plutselig ende opp i ett helt nytt land uten å ha fått med sæ kontrastene..Så heldig dokk e!
    Men har nok desverre ingen tips å komme med i Stockholm dere kan se..Aldri vært der..
    Ha en fin kveld (L) Klem

    SvarSlett
  2. Å så gøy det hørtes ut. Vi driver å planlegger årets danmarkferie. bi er litt seint ute, så håper det ordner seg. har lovt størstejenta en tur til legoland og det må jo holdes!:)
    Har kun vært i stockholm 1 gang og det var på konsert, så har desverre ingen tips!:)

    Ha en fortsatt fin kveld!

    Klem june

    SvarSlett
  3. Åh så herlig ferie:) Kos kos kos:) Jeg drømmer også om Stockholm. Har hørt at det er en veldig fin by:)

    Ja oppskrift kommer:)

    Stor klem til deg:)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Høres ut som en kjempe-ferie:-)
    Dere måå besøke gamla stan!,
    - små butikker,kafeer etc:-)
    Tusen takk for koselig hilsen ang. kjolen, det varmer!
    Ha en fin kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com