lørdag 12. juni 2010

En liten titt i sofakroken min en lørdagskveld ♥

Da var en ny & innholdsrik lørdag over.. Jeg,storebror & lillesøster koser oss litt i sofakroken før de skal få dynen over seg. Det har vært en nydelig solskinnsdag her i nord,å mellom 15-20 varmegrader. Å kl 19.00 var det enda 16 grader ute. Det er deilig! Idag var vi en liten tur i byen,shoppe litt klær til småtrollene.. å bare koset oss. Herlig å kunne gjøre slike ting i ellers travle hverdager.

Idag skal jeg viser dere et bilde av det siden av stua jeg er minst fornøyd med.. pga det STORE skinnsofaen i SORT. Og den sorte store tven & tvbenken er jeg også misfornøyd med,men det får jeg vise en annen gang.

Jeg holder på med bestillinga til Ikea,å jeg kan ikke vente med å få hjem et par stk ektorp sofaer i en LYS farge. Det gleder jeg meg veldig til. Hadde det vært for kjæresten hadde nok denne blitt stående der i maange år til.. Men jeg klarer det bare ikke lenger!

Vel her kommer bilder…

stua,den delen jeg er minst fornøyd med delen av stua jeg er minst fornøyd med

På høre siden av bilde står tvbenken & den store sorte tven.. Hadde ikke gjort noen om jeg plutselig fikk en pakke på døre med en HVIT plasma tv.. trenger ikke å være SÅ stor.. Drømmer er vel lov å ha..!

Nå er skålen med potetgull & sjokolade kommet på bordet,så nå er det lørdagskosen igang..!

Håper dere alle har hatt en fantasktisk fin lørdag hittil,å at kvelden blir like bra!

hade melding

7 kommentarer:

  1. God tur til dere og i Danmar!
    Alltid godt å være i nydelige Danmark;)

    Kan jeg spørre hvor du har fått tak i det fantastisk flotte skapet du har på gutterommet (bilde under her)?

    God helg videre til deg

    SvarSlett
  2. Hei, fra nabobyen, Harstad :) Kom akkurat inn på din blogg. Har tittet på fine bilder fra et koselig hjem. :) Nydelig det brettbordet ditt. :) Hilsen fra Hulda, på bloggen Husfruas Memoarer.

    SvarSlett
  3. Ja drømmer er det lov å ha og ektorp er jo kjempefine da :-)

    Herlig blogg du har :-)

    Ønsker deg en fiiin søndag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. For en nydelig blogg du har! :)
    Det blir nok supert med noen lyse ektorper ja!
    Jeg må bare si at det salongbordet ditt er helt nydelig. *ønske seg* Lampa i taket var også flott.

    Ja, Perfect Home har mye fint! Jeg har kjøpt en del ting derfra og jeg er veldig fornøyd med alle kjøpene!

    Mange klemmer

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar på bloggen min! Jeg ønsker meg veldig et par Ektorper jeg også! Men det er så mye annet som er mer prekært... Mine sofaer er i alle fall lyse, men begynner å bære preg av en treåring og trekk som ikke kan vaskes...

    SvarSlett
  6. Hei på deg;)
    Alle har vel sine områder i huset som ikke akkurat står øverst på blogglista:) Synes stua di er flott jeg! Er vel ikke den eneste som har en slik mørk skinn-sofa, praktisk er det nå hvertfall med små grisete hender, enkel å vaske av!
    Har endel som unngåes å blogge her også, men vet ikke om jeg kommer til å være så tøff som deg å vise det frem...vi bor blant annet i et veldig typisk IKKE-SHABBY hus, sånn stilmessig...hus fra 70-tallet er ikke akkurat skapt for fransk landstil, men pytt, det duger foreløpig..til drømmehuset dukker opp!!
    Veldig koselig her inne på bloggen din..
    klemmer og go' søndag!

    SvarSlett
  7. Sååå nydelig sofabord!!!! Me like!!! Jeg er på sofabord-jakt, men har enda ikke funnet det perfekte -så når vi trenger bord, bruker vi barnas tegnebord :)
    Blir nok flott med to Ektorp-sofaer! Kos deg med nye sofaer når de kommer!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com