tirsdag 29. juni 2010

Hverdagen ga meg en oppvekker ♥

kveldssola (blogg)Kom snikenede i går kveld,å solen varmet som alltid.. og man føler seg fort glad og fornøyd når man ser den. I går fikk jeg meg en oppvekker. En oppvekker som forteller meg at det er grett å gi noen en sjanse men tar de ikke imot den,da lukker man “døren”. Jeg har vært som mange utav dere vet i fosterfamilie siden jeg var 3 mnd,så i mine øyner & i mitt hjerte er de å de vil alltid være min mamma & pappa. Men som alle andre har man biologiske foreldre,å min biologiske mor har ikke gjort oppveksten min til den vakreste på jord. Hun ringer meg kun når hun er full,kjefter meg & mine foreldre huden full…Storerbroren min kom også inn til skjomen når han var 7 år..(vi har samme mor med ikke samme far) å heldigvis kom begge til samme fosterfamilie. Vel,jeg vet at jeg kunne ikke komme til noen bedre mennesker enn mamma & pappa. Å er evig takknemmelig for det. Men hva får en biologisk mor til å ikke kunne være glad på sin datters vegne? for problemet er vist at jeg hadde det bra,er lykkelig å viser det på bloggen,statusen på facebook å lignende. Vel,jeg har det bra,er lykkelig & kunne ikke hatt det bedre enn det jeg har for tiden. Men jeg har da lov til det? Jeg har en fantastisk familie,2 herlige små unger som jeg elsker over alt på jord & en kjæreste som støtter meg å er der for meg.Jeg har det flott,å lever livet mitt som jeg ønsker.

Men det skal sies,ting som ikke dreper deg gjør deg bare sterkere. Å dette gjør meg sterkere. Jeg vet nå hvordan jeg ikke skal være. Jeg vet at jeg er en flott & flink mamma til mine barn.Jeg er der for dem & elsker de akkurat slik de er. Å det kommer jeg for alltid til å gjøre. Det er slik en mamma skal gjøre.

Å jeg vet med sikkerhet at posetive mennesker er mennesker som løfter meg opp å gir meg et smil om munnen. Å det håper jeg,jeg gir til dere der ute. Jeg ønsker & prøver å være et posetiv menneske,som dele hverdagen min med dere & er kjempe glade for at alle dere der ute er der & gir meg koselige tilbakemeldinger på ting jeg gjør. Å jeg klare å være glade på andres vegner,det å se noen som er lykkelig å har det bra og gjerne forteller om det gjør meg glad inni meg.Jeg ønsker jo andre bare godt.

Så fra i dag er min dør lukket for min biologiske mor. Jeg vil ikke ha slike mennesker i livet mitt som prøver å dra meg ned. Jeg har ikke gjort noe imot deg,jeg var en uskyldig part i det hele. Jeg var et hjelpeløst barn som trengte omsorg & trygghet,å det fikk jeg når jeg kom til foreldrene mine i skjomen..Jeg ga deg en sjanse,å du tok den ikke. Vel,beklager du hadde sjansen. Jeg ønsker deg lykke til vidre i livet. Å håper du får et flott liv,men vær så snill å la meg & min familie være i fred. Nå ønsker vi fred!

Phhuu,der va det ute av verden,å mine tanker skal fokusere på andre ting,nemmelig trappen. Vi har revet trappen i gangen,å nå kommer det “ny” trapp opp,å ny gang. Gleder meg til å vise dere det. Kommer bilder senere idag.

Ønsker alle en super dag vidre! Her skinner solen & jeg å snuppa skal gå ut å kose oss.

Klemmer fra Christina♥

Rose1

15 kommentarer:

  1. Sender deg en klem idag:)

    SvarSlett
  2. Huff det gjør meg vondt å lese om at det er slik en relasjon mellom deg og din biologiske mor...Men samtidig godt å lese at du faktisk har det bra, og at du har hatt det hele ditt liv!!! Du er et godt menneske!!
    Stå på og lykke til med trappa;)

    Stor klem fra Ea

    SvarSlett
  3. Trist å høre at det slik det har gått mellom dere.. men du sa det selv, what doesn't kill you, only make you stronger. Og du er et godt bevis på det, for jeg ble kjent med en sterk jente for mange år siden, og det er godt å høre at du ikke er noe mindre sterk i dag!

    Samtidig så er det ingenting som gleder meg mer enn at du ellers har det så bra i livet, det er deg vel fortjent!

    Klem fra (Bergen)Jon :-)

    SvarSlett
  4. Der lagde du en tåre eller to i øyekroken min...
    Som jeg har sagt før, du er en flott mor til dine barn og et hærlig menneske utifra det jeg leser og lærer om deg her inne:)
    Ja, man må til slutt stenge ute de som gjør livet vanskelig for en, selv om det er ens egen mamma...
    Godt å høre at du kom til flotte foreldre i Skjomen:)
    Kos deg med mann, barn og trappa, hehe:)
    Stor klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  5. kjære deg...sterke valg du har tatt i livet ditt nu,men kloke valg...har vært i samme situasjonen selv og livet blei en ny start etter valget mitt.
    ønske dæ lykke til i ditt "nye" liv..du e sterk og en super mamma til dine to små..
    klæm fra n-pia i samme by:)

    SvarSlett
  6. Tøft av deg å dele dette med alle her inne! Jeg ønsker deg lykke til videre i livet!!! Stå på!

    SvarSlett
  7. Modig av deg å fortelle det her inne på bloggen din! Godt å høre at det har gått så bra me deg. Lev livet og ikke la noen ødelegge drømmene dine!

    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Høres ut som ett lurt men tøft valg!! nyyyt lykken du og alle dagene!! klemmer fra Anita!

    SvarSlett
  9. Hei,
    så bra at du, og din bror, fikk en trygg oppvekst hos gode mennesker. Synes det er et sterkt valg du har tatt, og det krever et sterkt menneske å stå for det. -Ut fra det du skriver har jeg inntrykk av at det er riktig for deg, og ikke minst overfor barna dine at forholdet avsluttes. Livet er for kort for negativ innflytelse. Lykke til :)

    SvarSlett
  10. Hørtes ut som du har hatt en tøff oppvekst. Og det er ikke bra. Men du har klart deg kjempe bra. Og så klart du har lov å være lykkelig og glad :) Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for :)
    Ønsker og unner det alt det beste :)

    KLEM C

    SvarSlett
  11. Æ får så ont på dine vegne. INGEN skulle måtte oppleve det du har gjort. Du e jo helt utrolig.Æ blir så trist å så gla på samme tid,trist for hva du og din bror har gått igjennom. Glad for at deres "nye" foreldre har gitt deg så flotte verdier,du e jo en vandrende solstråle, og det e alltid koselig å arti å titte innom her hos deg!
    Glær mæ te å se korsn trappa blir, ska hiv mæ rundt på trappa her hjemme etterhvert. En varm solskinnsklæm fra Skravlebøtta på storsenteret ♥

    SvarSlett
  12. Sende dæ en stor klæm!
    Syns du e ei tøffa, å fortjene kun d beste i livet <3

    Klæm Trine

    SvarSlett
  13. Uff kjære dæ. Det kan ikke alltid ha vært så enkelt for deg. Men godt å høre at du har det bra nå, og flotte foreldre som elsker deg. Som du sier, personer som ikke vil en godt, og som drar en ned, kan man like godt kutte ut, dem har man ikke bruk for i livet sitt.
    Ønsker deg alt godt i framtiden, vennen.
    Stoooore, varme klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  14. Ønske deg ALT godt og synes du er tøff;)
    Du har alt du treng og er lykkelig,og det stråler av deg!
    Vondt å høre om hvordan situasjonen har vært,men du er sterk så dette klarer du;)

    Good klem til deg vennen!

    SvarSlett
  15. For en utrolig vanskelig beslutning å ta, og samtidig så befriende det høres ut å ha gjort det. En kan bli så voksen som helst, men i forhold til sine foreldre er en deres barn, og foreldre skal ikke sette sine barn i slike situasjoner som din biologiske mor har gjort. Biologi er noen ganger bare det. Familie er noe mer.

    klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com