lørdag 19. juni 2010

Kjøkkene vårt ♥

Tenkte å vise dere noen bilder fra kjøkkenet vårt. Er veldig fornøyd med det,Lidingø fra Ikea. Liker stilen veldig godt å syns kjøkkenet i seg selv er veldig fint. Hadde det vært bare opptil meg,hadde nok mye utav hvitevarene vært i hvitt.. men mannen var ikke helt enig.. å noen må jeg også føye meg på ♥

kjøkkenkos

Men når vi skal bygge hus,da er det nok ting jeg vet jeg bare MÅ HA…

002 015

Kjøkkenet er huset hjerte

God natt alle dere kjære der ute i den vide verden..Håper natten hos dere blir fin & en god morgen jeg ønsker dere.

Klemmer fra Christina

ღღღ

4 kommentarer:

  1. Helt enig Christina, Lidingø er min favoritt hos IKEA. Brukte det i min forrige leilighet:) Planlegging er så GØY! Kos dere med prosessen fram mot ferdig hus, gleder meg til å følge med.

    *Klem*

    SvarSlett
  2. Nydelig kjøkken!! Ser kjempe praktisk ut!!!
    Jeg driver å tegner på Ikea kjøkken...men det er bare drømmer enda ; )
    God helg!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Flott kjøkken, god plass og masse benkeplass. Det er viktig! :)

    God helg!!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  4. Hei,
    artig at du er blogger! Det visste jeg ikke. Du må jo komme innom butikken min. Nå har jeg mye landlig og romantisk, ikke ting bare for "tømmerhuset". Du er hjertelig velkommen iallefall! Her er mail for de bildene fra konfirmasjonen: esolmo@c2i.net! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com