tirsdag 3. august 2010

Drømmer om drømmehuset ♥ i sosiale medier

Da har jeg kastet meg ut i det & laget meg egen side på facebook. Syns det er artig å få presentert bloggen & meg selv ut i den vide verden.. å en plass må jeg jo starte.
facebook
Vist du liker drømmer om drømmehuset,så trykk deg gjerne inn på denne siden & trykk på liker. Inviter gjerne vennene dine som du tror like siden min & bli med i en liten trekning av en fin gave.
Hvordan komme til drømmeromdrømmehuset`s facebook side trykk her.


.
Har vært på twitter en stund nå,men ikke aktiv. Tenkte jeg skulle utforske det litt mere & være litt mer aktiv der.
twitter Hvordan komme til drømmeromdrømmehuset`s twitter side trykk her
Ønsker alle som er innom en god natt! ♥
Klem fra Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com