fredag 6. august 2010

En herlig start på helgen ♥ Helgevasking

fredagsvasken1 fredagsvasken

fredagsvasken2

fredagsvasken3 fredagsvasken4

Deilig å kjenne duften av lavendel rundt i hele huset. Helgevaskingen har jeg tatt & noe utav det herligste jeg vet er å slappe av en fredag med et nyvakset hus. Herlig følelse. Blir en tur til Efjord med mamma & pappa idag. Ta med fiskestangen til storebror slik at han får prøve seg litt. Skal ta noen bilder derfra,for det er nydelig der. Nå er det middagen som står for tur. Kyllingsalat. Deilig å frisk i dette herlige solskinnsværet. Også er hentelappen min på symaskinen kommet,så må på posten en tur. Jippi!!

Jeg er tom for ord,vet ikke hva jeg skal si.. men tuuusen takk for alle koselige kommentarer på forrige innlegg. Det varmer & dere alle er noen herlige mennesker.

Ønsker alle en kjempe fin fredag & ei herlig helg!

Klem fra Christina

6 kommentarer:

  1. For en HERLIG, koselig, personlig og flott blogg du har!

    SvarSlett
  2. Ahhh, syns jeg kjenner lukten helt hit:)
    Ingenting er bedre enn å starte helgen med en skikkelig helgevask!

    Vi kom hjem fra ferie i dag og huset flyter, og jammen meg blir det støvete selv om vi ikke er her:))

    Så i morgen er det rundvask her hos oss og!

    God helg, nyt den!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Takk for hyggelige ord inne hos meg!
    For en koselig stue du har! Kan tenke meg du koser deg der, i nyvasket hus, ja!:)

    God helg! Klem Nina

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig du hr det hjemme i stua di. Kjenner den følelsen av å kunne slappe av i et nyvaska hus. Det er bare herlig :)

    Ønske dåkker ei fortsatt god helg!

    Klæm

    SvarSlett
  5. God lørdag til deg :) Så flittig du er med helgevasken, nå føler jeg meg som den shabbydama hahaha :D neida, jeg har vasket badet faktisk. Det får holde nå. Akkurat nå prioriterer jeg sosiale sysler og dessuten skal jeg i gang å pusse tusen spikerhull som jeg har sparklet! *ler* Oppussing krever sitt!

    Du har et nydelig hjem må jeg si og jeg syns du tar de fine bildene. Digget dine jordbærmuffins veldig veldig men hvor skal jeg stemme på de? jeg kikket inne på NIB men fant ikke noe, kan du legge igjen en direktelink på kommentar hos meg? så skal jeg få stemt :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com