søndag 1. august 2010

Har endelig bestilt meg symaskin.. jippi! ♥

symaskin2

Som dere ser er jeg veldig glad i lysestaker. Har altfor mange & vet ikke alltid hvor jeg skal plassere de,men jeg bare må ha de. Du vet,bare må! så jeg fant ut jeg kunne plassere noen forskjellige oppe på tallerkenhylla. Syns ikke det ble så aller værst,men om de blir stående der får tiden vise.

Ja,jeg har endelig kjøpt meg symaskin. Etter mye frem & tilbake om hvilken jeg skulle ha, bestilte jeg meg nå en Husqvarna Emerald 183. Den var også gått ned i pris,så det kunne jo ikke blitt bedre. Fra 6998 til 4998. Så da håper jeg at jeg får den snart.. Da blir det lykke i drømmehuset da ♥♥

symaskin01082010

Er det noen som har denne maskinen,så fortell gjerne va du liker spesielt godt med det & hva du like mindre godt?

Nå har vi fått låne pappa sin bil (snille pappen min),så nå skal vi til vakre skjomen å spise middag hos de.

Ha en vidre fin søndag! ♥

Klem fra Christina

8 kommentarer:

  1. Åh gud, nå ble jeg litt sjalu:P Har så innmari lyst på symaskin selv, men det kommer vell med tiden:) Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder du deler, og en slik symaskin står på min ønskeliste også...well egentlig ønsker jeg meg den store til Janome ... men hvem har vel 40.000 og bruke på noe slikt *sukker*

    Lysestaker er det mange av her i huset også, de er utrolig dekorative synes jeg ... så liksom bare roper de på meg i butikken...kjøp meg....kjøøøøp meg *ler*

    klem Babsy

    SvarSlett
  3. Det er noe spesielt med lysestaker, det ser ikke ut som jeg kan få nok av de jeg heller:)
    Gratulerer med symaskin, jeg har en gammel maskin men den er nesten ubrukt. Kan jo ikke sy annet enn en rett søm.
    Ha en fin kveld.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Oooo, bare å glede seg til forsendelsen kommer nå! <3

    SvarSlett
  5. Veldig lurt! Jeg kjøper alltid lysestaker selv, jeg..hihi. Leiter etter en fin tallerkenhylle jeg også. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Heisann :O)

    Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min!

    Flotte interiør bilder du viser :O) Det er veldig moro å løpe rundt med kamera og knipse gode motiver!

    Oh lykke!! Ny symaskin - det er veldig gøy :O) prøve ut alle finesser og sy masse fint mens man blir kjent med hverandre.......

    Ønsker deg en riktig god uke!!

    klem fra Yvonne

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flott symaskin :) Er nok på tide at jeg tørker støv av min symaskin som står lengst inn i boden... Ha en fin kveld!

    A Livet på Prærien

    SvarSlett
  8. Heisann!!
    Så koselig i kroken din her....og masse fine lysestaker!!
    Det har lett for å bli nye støtt og stadig ja :o)
    Grattis med ny sy maskin :o)
    Jeg har så lyst på det....og så lyst at noen skal lære meg å sy !!

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com