onsdag 13. oktober 2010

Har sittet å leket meg med..

photoScape..♥ Å det resulterte i ny header.. Vet ikke helt om jeg vil ha den,men den skal få være der en stund.. Kom gjerne med meningen din om den.. Da blir jeg glad! Er mange som har sendt meg mail ang design på bloggen,å tenkte at jeg kanskje kunne skrive et innlegg med bilder for å vise dere,vist dere vil det da?
Er slapp & trøtt i kveld,å trur ikke det blir lenge til sengen for besøk av meg. Håper dagen i morgen blir bedre!..
Ønsker alle som er innom meg i kveld en herlig kveld vidre!
klem Christina1

7 kommentarer:

  1. Æ kunne godt tænke mæ tel å lære om korsn du får all den fine skrifta på bloggen. Hos mæ så e d bare de vanlie kjedelie å vælle mellom... :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig header dette....kjøpte meg Photoshop for over 1 år siden, som jeg ikke har satt meg inn i enda....sukk..

    SvarSlett
  3. Gjerne! Jeg er elendig på bilderedigering og header har jeg ikke engang tenkt tan ken på å lage :)

    Ha en super dag!

    Flott header forresten :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Ble kjempe fin den da:)

    Ja blir veldig glad for alle tips ang data...der er jeg rimelig blank;)

    Har lyst til å prøve meg på photoshop men aner ikke åssen jeg går fram?;)

    Ha en nydelig dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  5. Jeg skulle også veldig gjerne lager ny header til bloggen min! "Bruksanvisning" vil bli lest med stor interesse!

    SvarSlett
  6. Den nye headeren var nydelig ♥ Og det syns jeg med hle oppsettet ditt og alle detaljene på bloggen din er og:)
    Kunne virkelig ønske jeg kunne bruke disse foto-redigeringsprogrammene jeg og, men jeg er mildt sagt grønn på slikt!

    Kom gjerne med et innlegg om hvordan man lager ny header ja...:))

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så flink du er - syns den ble kjempefin Christina!
    Har photoshop selv, men tror du jeg har fått gjort noe med det..?;-D
    Ha en flott dag,
    klem Hege.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com