mandag 18. oktober 2010

Hipp hurra for prinsen vår ♥

sondre 5 år-blogg

hipp hurra for prinsen vår-blogg

som fyller 5 år idag 18 oktober ♥

Mamma & pappa sin stolthet,å lillesøster sin helt ♥

Ja,tenk da har jeg vært mamma i 5 år,tiden går så fort.. Å jeg vet da nesten ikke om jeg klarer å henge med. Denne lille prinsen som ble født 0717 for 5 år siden er blitt ganske så stor.. Klar for skole om ikke mange måneder. På det nederste bilde var lillesøster bare ei uke gammel,å han forgudet henne. Han var så stolt,å du ser det på blikket.. Han er så flink,tar vare på lillesøsteren & passer på.

Han er så snill,omsorgsfull & god. Å det er flere ganger om dagen han kommer å gir deg en klem & gjerne fortelle hvor glade han er i oss.♥

Jeg er utrolig stolt over å få være mammaen hans.

Når stormen uler på sitt verste
og du er trist og lei..
lukk øynene og tenk på at
mamma elsker deg
For uansett hvor i verden du vil være,
skal du vite at mamma er der for deg
min kjære..
For du og jeg har delt samme blod
og ingen kan skille oss,
for vi har sterke bånd vi to.

Gratulere med dagen lille venn! Det er din dag i dag! ♥

Store klemmer fra mammaen din som elsker deg SÅ høyt!

Psss. .Ha en fin dag alle som titter innom ♥

12 kommentarer:

  1. Gratulerer til den skjønne prinse din!!;) kos dere i dag! Klem

    SvarSlett
  2. åhh, skjønning! :) hipp hipp hurra for storebror og ha en flott feiring! :)

    klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye....Stolt og flott 5 åring dette!

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse me "stor" - dagen :D
    Ha en fin dag :)

    Klæm

    (Å i januar har æ vært mamma i 11 år! SYKT! :))

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra:) Gratulerer så mye med gutten:)

    Kos dere masse i dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til 5-åringen - stor gutt nå:-)
    Ha en fin start på uken og kos dere masse idag!,
    klem Hege.

    SvarSlett
  7. Hilsa til bursdagsbarnet!
    De vokser fort disse tassene våre.
    Minsten min er blitt atten ,tenk det da!!!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  8. Gratulerer med tøffingens 5 års dag :)))
    Flotte bilda av en flott gutt.

    Ønske dåkker ei topp feiring.

    Klæm Cathrine N

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye til gutten din! :)

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med den fine gutten ♥ Tiden flyr, det er helt sikkert... Min "lille" gutt fylte 13 i går og med det er han stoooor- tenåring og ungdomsskolegutt! Hjelp!

    Håper dagen blir fin!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Gratulerer ti veslegutten.Nyt småbarnperioden,tiden går så veldig fort.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com