lørdag 30. oktober 2010

Lørdagkos.. ♥

herlige lørdag-bogg

God lørdagskveld til alle dere herlige.. ♥♥

Her sitter vi å koser oss i sofakroken på lørdagskvelden. Snop,potetgull & pepsimax.. Deilige lørdag ♥ Jeg ordnet hjemmelaget pizza til lørdagskos,mmm det var snadder det. Nå har lillesøster lagt seg,storebror sitter å bygger lego.. å jeg sitter å nyter kvelden i armkroken til min kjære..♥

Livet er virkelig herlig for tiden,brikkene faller på plass. Å mye spennede å se fram til! Å jeg gleder meg.. Blir nok å dele det med dere etterhvert,men akkurat nå er det min & min kjære sin hemmelighet.. Er vist litt følsom for tiden,mye tanker rundt det å være mamma.. Tenk hvor heldig vi er. Jeg bare elsker alt mine herlige små gir meg.. Hver dag er det noe nytt,å mitt liv er virkelig komplett med mine herlige rundt meg.

♥ Jeg er verdens heldigste ♥

Håpe dere andre også har en fantastisk lørdagskveld!

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Så deilig at brikkene faller på plass da, ingenting som er bedre enn det ;) Blir spennende å høre om det når du letter på sløret...
    Elsker selv lørdager, det å ha goood tid til alt man vil....
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Så herlig! Deilig å ha litt hemmeligheter også!

    SvarSlett
  3. Høres deilig ut, nyt lørdagskvelden med din kjære:)

    Vi har hatt lillejulaftenstemning med lutefisk og litt prøvesmaking av juleøl og akevitt... Mmmmm, har såååååå julestemning nå:)

    Klem;)

    SvarSlett
  4. Så spennende da. hemmeligheter, hva? Vi får vel høre etterhvert. Godt å høre fra noen som synes at livet er herlig. takk for din positivitet.
    Klem

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Først må jeg si at du har en utrolig koselig blog!! Kommer garantert tilbake hit :)

    Ser ut som dere hadde en fin lørdagskveld - det er herlig med kos! Høres ut som dere har en spennende tid i møte!

    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com