lørdag 2. oktober 2010

Lørdagskos.. ♥

tekt til blogg!

reker til blogg

God lørdagskveld,jenter! ♥

Herlig med litt kjærestetid,med litt romantisk stemning rundt ♥ Nyte tiden sammen,etter at barna har lagt seg! Så i kveld ble det reker,loff &hvitvin.. Det var kjempe godt,å lenge siden vi har spist! Deilig å kunne kose seg litt ekstra når det er helg.

Har dere noe spesielt dere bruker å gjøre sammen som kjærester når det er helg?

Håper alle har en super lørdagskveld & koser dere masse ♥

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Ååå, det så koselig ut. Reker er skikkelig kosemat. Håper det smakte like godt som det så ut.

    Ha en fin søndag.

    KLEM Mona C

    SvarSlett
  2. Så koselig og flott dekket bort! Man glemmer av og til kjærestetid i familielivet. Lørdagskos er taco eller pizza, nammis og film sammens med ungene. Kanskje på tide med litt tid til mann og kone neste helg :)Reker er kjempe godt, og vin for ikke å snakke om :)

    Ha en flott søndag, nyt dagen!

    klem Mary-Ann

    SvarSlett
  3. For et fristende dekket bord:) Det er godt med reker....bare jeg slipper å renske de selv! Grøss,jeg klarer ikke å ta i de,synes de er så ekkle! Litt rar sånn sett, knis :)
    Kjempefint lyshus...var å kjøpte meg et ¨slikt jeg også :) Minner meg litt om huset til Mumi i Mumidalen, hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempe koselig hilsen inne hos meg:)
    Nydelig blogg du har, tror ikke jeg har vært innom her før. Så det var godt du la igjen et spor slik at jeg fant deg:)
    Ønsker deg en fin søndag:) Titter snart innom igjen;)
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Tji hi, vi koste oss også med reker og hvitvin i går! En deilig smak av sommer:) Nydelige bilder du viser, jeg glemmer å ta bilder av slike ting jeg...

    Håper du får en deilig søndag!

    Klem;)

    SvarSlett
  6. Mm - reker er godt!

    Så koselig at du ville være med på Blogglotteri hos meg♥ Jeg la meg til som følger her hos deg jeg, likte meg godt her og gleder meg til å følge deg.

    Klem Lisa

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com