tirsdag 12. oktober 2010

Noen ord på veien.. ♥

you must be-blogg

Vi er kanskje flinke til å se alt som skulle vært gjort om,som skulle vært forandret på.. Men er vi like flink til å hive oss rundt å prøve å gjøre noe med det selv? Kanskje man skal tenke på det før man kritisere andre neste gang.. Bare noen tanker.. ♥

Her holder jeg på å male.. En ny hylle skal opp,gleder meg til å vise det til dere. Tirsdag idag,hverdags-sysler som skriving av middagsplan & handling står på planen idag. Tirsdager er fine dager,spesielt kvelden.. Da har jeg “date” med sofakroken & tv`n.

Ønsker alle som er innom her en super tirsdag & tusen takk for alle koselig kommentarer dere legger igjen etter dere.. Det er SÅ koselig å lese! ♥

klem Christina1

 

7 kommentarer:

  1. Vi er enig med deg! Det er ikke ofte man gjør noe med ting som skulle vært forandret på..:)

    Gleder oss til å se hyllen:) :)

    Vi liker tirsdager godt vi også, men fredager aller best:)

    SvarSlett
  2. Er helt enig med deg!
    Man må ta utgangspunkt i seg selv før man begynner å klage på andre.. man er kanskje ikke noe bedre selv? :)

    Tirsdagen er fantastisk!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Helt enig! Hva med å se på det positive og gode i stedet for å alltid fokusere på det negative!? Og så kan jo alle starte med seg selv...

    Glasset er halvfullt!
    Og du har en superfin blogg!!!!!

    Ha en super dag;)

    SvarSlett
  4. Flotte ord til ettertanke! Helt enig:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Søte Christina!! Tusen takk for alle gode hilsener og tusen tusen takk for gratulasjonen! Du virker som å være den perfekte husmor.. Jeg falt litt av hesten nå når det har vært mye høstsykdommer i huset. Burde absolutt ha planlagt middager og handlet inn! Jeg har jo permisjon og er hjemme.. Nå sover lillebror, kunne gjort det nå. Men jeg har jo så mange jeg vil takke for hilsener! Mye gøyere:)

    Ha en deilig dag!
    Og lure og riktige ord du skriver.. I agree!!

    Klem,H

    SvarSlett
  6. Kloke ord!! Helt enig med deg :0)
    Kos deg så masse med malingen og tirsdags syslene dine. Her går det i julegavelaging :0)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  7. Det nydelige skiltet kikket jeg også på hos Kremmerhuset, kjempefint er det og til en fin pris. Kloke ord med mye mening. Jeg har også sofadate på tirsdagene - og på fredagene - herlige dager begge to :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com