mandag 11. oktober 2010

Sølvtøyet har fått plass i et…♥

litt sølvtøy har fått plass litt sølvtøy har fått plass1

..norgesglass ♥

Dette sølvtøyet har vi fått fra mormor,å flere av de ser man er brukt i maange år. Slike ting syns jeg er ekstra sjarm med. Men det skal sies at mormor har vært flink å pusset sølvtøyet sitt,for det ser enda kjempe fint ut. Mormor er desverre ikke blant oss lenger,men siden vi har så masse ting etter henne minnes vi henne ofte. Dette sølvtøyet skal få stå å pynte opp stuen her,nydelig syns jeg! Å norgesglass kan brukes til så mangt… Og så dekorativt! ♥

Gullungene har hjemmekosedag sammen med mammaen sin dag,å det er så herlig å kunne ha en slik dag. Nå sitter de rundt spisebordet sammen med meg å tegner.. Herlige barna mine! ♥♥

Ønsker alle som er innom en ny & herlig uke

klem Christina1

8 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for så fin kommentar! Ser du har blogga allereie i dag! :) Og no har eg lest nedover heile sida, og du verden så fint du har det! :) Så masse lekkert i huset ditt! Nydeleg spisestova bl.a.! Lurt med sølv i Norgesglas, eg har bestikket mitt i gamle brødformer for tida. Det er jo alt for fint til å liggje gøymt i ei skuff?

    Ynskjer deg ei herleg veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Koseleg♥
    Eg har ikkje sølvtøy, men kanskje eg må ha meg nokre skeier og knivar å pynte med eg og☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Takk for besøket ditt og kommentarer i dag :)
    Så flott å ha slike ting fremme! viktig å ta vare på slike verdifulle ting<3 Ha en fin kosedag, her har det også vært tegning på programmet. De har vært litt ute, men nå kom de inn og sa at det var aaaltfor kaldt! Get use to it, kaldere skal det bli! :)

    God uke, jeg er her hver gang du publiserer :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Koselig pynt:)...og samtidig så ga du meg en reminder om å pusse mitt eget;)

    Ha ei fin fin uke videre.)

    SvarSlett
  5. For en koselig blogg du har!! :) Takk for kommentar på bloggen min.

    Ønsker deg en veldig fin dag videre! ;)

    SvarSlett
  6. Koselig med sølvtøy i norgesglass. Sølvtøy har en lei tendens til å ligge i skuffer.

    SvarSlett
  7. Flott å ha sølvtøyet fremme. Selv om det krever langt hyppigere pussing. Men da kan man jo kose seg med å studere detaljene. Vær litt forsiktige med å la det ligge direkte i gamle brødformer eller andre metallting; uønsket oksydering kan oppstå og sølvet kan få stygge flekker. Legg heller en serviett el imellom så det ikke blir kontakt mellom metallene!

    SvarSlett
  8. herlig med slike minner fremme! har også sølv i et norgesglass.

    ønsker deg en fin kveld

    klem beate

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com