onsdag 17. november 2010

Julehjerter til vinduet… ♥

God onsdagsmorgen! ♥
julehjerte til vinduet3
Har prøvd å sydd litt i morgentimene,men det ble bare ett hjerte.. for plutselig streiket symaskinen.. Vet ikke helt hva det var,men akkurat her å nå har jeg ikke tålmodighet til å finne det ut.Trur kanskje jeg må vente til mannen kommer hjem. Ville egentlig ha litt større hjerter i storvinduet,så kan hende jeg blir å bruke disse en annen plass. Tenkte å bruke 2 store hvite hjerte som pynt i storvinduet til jul..
  julehjerte til vinduet4julehjerte til vinduet5
Satt bare på en liten rød sløyfe for å se hvordan det ble. Det gjorde seg jo da,så får se hvordan de store hjertene blir. Idag skal storebror skrives inn på skolen,det er storstas for storebror mens mammaen syns det er litt vedmodig at lillegullet skal skrives inn på skolen allerede nå.. Men tiden den flyger avsted,å vi må bare følge med..♥
Ønsker alle som titter innom en super onsdag..og tusen takk for koselig tilbakemeldinger på forrige innlegg.. ♥
Pssst.. Ikke lenge før det er trekning på give awayen min,husket å meldt deg på??
klem Christina1

6 kommentarer:

  1. De små vokser opp litt raskere enn mange setter pris på ja :-)
    Ha en deilig onsdag du også!

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så koselig med julehjerter i vinduet :)

    SvarSlett
  3. Hjerter gjør seg alltid til jul! Så koselig! Lykke til med "stor" skolegutt;o)
    Ha en nydelig dag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Vi har også vært på innskriving på skolen i dag. Tenkt at lillemor har blitt så stor... Koselig med hjerter i vinduet!

    SvarSlett
  5. Deilige bilder fra hjemmet deres i det siste, Christina! Det ser bare helt nydeig ut hos dere!! Flinke, kreative deg :))

    flere av bhg i barnehagen jeg jobber i skal skrives inn på skolen imorgen. Synes det er rart at de skrives inn så tidlig? Det er jo noen mnd til disse søte små skal på skolen ;)

    Gikk det fint idag? Både for morog sønn? ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselige de var ♥ Lur idè til vinduspynt!
    Tror jammen meg det blir noen stooore hjerter i vinduene her og etterhvert:)

    Ååå, var både vemodig og artig når ungene ble skrevet inn på skolen husker jeg, men det var nesten værre da minstemann slutte i barnehagen, da var den epoken over... og vips! Nå er snart barneskoeleepoken over og, hjelp, det går fort!

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com