søndag 14. november 2010

Søndagshilsen..♥

ny spisestue-blogg

Da ble det litt ommøbelering på meg i kveld.. Følte meg ikke helt vell med slik spisestuen sto før,å det mørkebrune barskapet til mannen i huset. Så det ble flyttet bort til fordel for dette. Jeg syns det ble mye bedre,å jeg gleder meg til å få speilet opp i morgen. Om det lille konsollbordet blir stående der,det vet jeg ikke enda,men.. jeg prøver meg fram. Spisestuen flyttet jeg nærmere kjøkkenet,istedefor å ha det rett foran storvinduet.

ny spisestue-blogg1

Her er et nærbilde av engelen min. Jeg er veldig glad i engler.. Det er artig å se i huset va som går igjen av ting. For her er det engler,hjerter & stjerner som går igjen.

Har du noe som går igjen hos deg?

Nå skal jeg & mannen sette oss ned å se åndenes makt,før jeg skal fortsette med å ordne i stuen,jeg elsker slike ting.. men jeg ser mannen er ikke like begeistret.. hihi..♥

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder ♥
    Her går det og i engler og hjerter ja, har endel av de...:)

    Ha en herlig, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Dette ble jo flott! Hvor tar du energien fra? Pass nå på at du ikke lager sveitserost av alle veggene dine i prosessen med omgjøringer *smiler*

    Tror ikke at jeg har noe spesielt som går igjen her hjemme... Eller kanskje jeg ikke ser det selv.

    Ønsker deg en deilig ny uke!

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Flotte bilder du viser fra ett flott hjem:).
    God kveld til deg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Hei. Hvor har du kjøpt spisestuebordet ditt? Utrolig fint, har sett etter slikt lenge, men finner ingen plass! På forhånd takk *:)

    SvarSlett
  5. Hei Marlene!
    Spisebordet & stolene er kjøpt på bohus. Er vel 2 år siden nå,så vet ikke om de har det enda.
    Takk!
    Ha en vidre fin kveld.
    Christina

    SvarSlett
  6. Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Det var leit, da tror jeg ikke de har det lenger. De har noe tilsvarende, men det fåes kun i annen farge :( Men takk uansett, og riktig godt nytt år! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com