lørdag 11. desember 2010

I`m dreaming.. ♥

of a white christmas ♥
 
Ute snør det,å inne koser vi oss med x-factor finalen & tente lys rundt om i stuen. Den siste sangen av Hans var nydelig,kjente tåren i øyenkroken..Ikke mange minutter før vi får vite vinneren av X-factor 2010.. Spennende!
Ellers har vi bare koset oss som kjærester idag,laget god mat sammen & ordnet i huset. I morgen skal vi hente gullene,jeg gleder meg så masse. For jeg savner dem ♥♥
 
Hva har du gjort idag da?
- hatt en fin dag?
Ønsker alle som titter innom en super kveld.. ♥ Nyt den ♥
gode klemmer fra Christina2

2 kommentarer:

  1. Så fine nisser og koselig lykt! :) Høres ut som dere har hatt en fin dag! Her har det endelig vært litt mildere i dag, så her har vi vært ute og lekt i nysnøen og vært på aketur med ungene! Herlig! ♥

    Nyt resten av kvelden du også, og kos deg med resten ev x-factor finalen! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. Ååå, så fin hvit julestemning, jeg bare elsker de hvite nissene, og det blir nok et par slike på meg i morgen;) Jeg og prinsessa tøffer oss og drar på storsenteret im orgen (uhuuuu, kan nok være mye folk men...)

    I dag har vi kosa oss med biff og X-factor! Tidligere på dagen pyntet vi med litt mere rødt:) Hentet ned pakkene fra hemsen og jeg må innrømme at det var mye som ble kastet og endel som ble liggende... orker ikke slik overpyntet jeg altså...

    Ha en fortsatt herlig helg!
    Det er kos med kjærestehelg og litt alenetid, men fy så fort man savner de små ♥

    Klem line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com