søndag 16. januar 2011

Mine tanker om bloggen.. ♥

God søndag alle sammen! ♥ Håper dere alle hadde en flott lørdagskveld & får en herlig søndag. Jeg sitter her og er takknemmelig over alle dere som titte innom meg,glad for alle som gjør dagen min ekstra god med herlige ord. Tenk,besøkstallet mitt er snart på 80.000,å om ikke lenge runder jeg nok 100.000…håper jeg da ♥ Jeg har fått godt over 200 stk som følger bloggen min,.Og jeg har skrevet snart 500 innlegg.Jeg har ikke ord! Tenk at noen ønsker å titte innom å følge meg & livet mitt,å ikke minst lidenskapen min. Det varmer hjerte mitt,virkelig! Jeg er glad jeg har denne muligheten til å kunne dele ting med dere,å ikke minst få inspirasjon fra alle de fantastiske bloggene som finnes der ute.  Tanken bak dette er at jeg har lyst å sette pris på dere,jeg har lyst å vise takknemmelighet ovenfor alle som legger igjen både spor & ord.  Så jeg blir å lage et innlegg om dette om en liten stund,trekningen vil skje når jeg runder 100.000 besøkende & 300 følgere.

Et stort tusen takk,rett fra hjerte mitt ♥

Ønsker alle sammen en herlig søndag,nyt den & kos dere!

Varme klemmer fra Christina

4 kommentarer:

  1. ååå så kjekt ! ! :)
    Spennandes !:)
    Ønsker deg en fin søndag !
    idag er te bursdagselskap til ene tantungen :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Du har en nydelig blogg Christina, så jeg skjønner godt at besøkstall og følgere raser oppover;)

    Ha en flott Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. for en nydelig blogg du hadde! Kom innom her ved et tilfeldig googlesøk og tror nok jeg vil bli fast besøkende her :) Bra jobba :)

    SvarSlett
  4. Du har jo en kjempe flott blogg - så er jo ikke rart:)

    Håper du har hatt en stålende helg :D

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com