onsdag 16. mars 2011

En nydelig liten blomst ♡

 
blomsterbilde2
 
smiler til meg en onsdagsmorgen
 
Koser meg hjemme på morgenen med lillesøster.  Venter på at klokken skal bli 0830,slik at vi kan ringe til legen. Lillesøster plages med magen,å vi ser at det plager henne. Så det blir nok en tur til legen.
Storebror er på tur med fjellheisen sammen med barnehagen,han gledet seg stort
Ute er det mildt i været,rundt +5,så vist solen stikker hode frem nå blir det nok å smelte bra her i nord. Er så deilig når været er slikt. Vår vår,kom igjen ♡♡
En fin dag til deg & dine ♡
Klemmer fra Christina


1 kommentar:

  1. Ikke kjekt når de små plages.
    Lykke til med magen hennes.
    Nydelig liten blomst, du tar så fine bilder:-)
    klem klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com