søndag 15. mai 2011

Vårlig følelse ♡

 
 
vårlig-følelse2
 
vårlig-følelse3
 
.. deilige maidag ♡
Bunadskjorten og hvitskjorten til mannen henger ute å dufter nyvakset og himmelsk.
Blomstrene i blomsterkassen blomstrer så flott,denne årstiden er herlig altså.
 
I går kveld hadde vi en kjempe koselig kveld. Koset oss med rødvin,MGP og koselig selskap. Storebror og lillesøster har overnattet hos beste og mormor. De storkoser seg nok der,men det skal bli deilig å hente de hjem litt senere ♡
Ikke mange dager til 17.mai nå,føler dere at dere er i rute?..
 
Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe i green gate koppen min og nyter radioen i bakgrunn.. Livet er godt igrunn ♡
Ha en nydelig søndag alle sammen! ♡

5 kommentarer:

  1. huff, jeg er ikke helt i rute. Jeg har ikke bunad(enda) så jeg må finne meg noe i morgen. Alltid så stress!

    Ha en herlig dag. Jeg skal kose meg med å male stoler;)

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke i rute...etter en fødsel har bunaden blitt en smule trang... men tror neppe jeg rekker det til tirsdag gitt ;)

    Ha en finfin søndag :)

    SvarSlett
  3. Nydelige og stemningsfulle bilder.
    Jeg tror jeg skal ta 17.mai med knusende ro i år!
    Ungene er store og klarer seg selv.Vi bor i en liten bygd og 17.mai toget går slik at jeg kan se det fra verandaen :o)
    Regn har de meldt og,,,,,,så,,,,vi får se!
    Kosa deg masse!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Fiiine blomsterbilder ♥
    Her henger og penklærne til tørk med sin deilige lavendelduft, klare for fest;))

    Vi er helt i rute til den store dagen, mangler bare en jakke til frøkna, det er desverre meldt regn!
    Og så skal det bakes litt i morgen, men det er bare hyggelig ♥

    Ha en fin søndag og en fiiiin 17 Mai:)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Fine blomster :) I morgen kveld er jeg forhåpentligvis i rute! hehe

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com