tirsdag 30. august 2011

Fotografere

 
hjemmedag2
 
 
er noe jeg elsker å gjøre! Jeg prøver og feiler i det uendelige. Mange bilder blir tatt,mange blir “kastet”,og mange blir brukt. Men fotograferingen hadde ikke vært det sammen hadde det ikke vært for bloggen. For alle liker jo tilbakemeldinger. Både gode og mindre gode er fine å få. Det er slikt man lærer av! Å det er det som gjør det så gøy,det at dere titter innom å kikker på bildene som jeg tar. Dette med innstillningene på kameraet er fortsatt noe jeg lærer meg enda.
 
 
hjemmedag3hjemmedag4
 
 
Jeg tenkte jeg skulle hive meg med på et fotokurs,for å se hvordan jeg ligger ann og hva jeg må øve meg mer på. Det å få tilbakemelding fra personer som virkelig kan sitt fag er jo ekstra gøy. Så tror det blir spennede!
 
Har du gått på fotokurs?
Tuuusen takk for alle tilbakemeldinger her og på mail. Det varmer mer enn dere tror! Å det gjør at blogging blir ekstra morsomt!
 
Klem Christina
 

3 kommentarer:

  1. Hei Christina!! Tusen takk for herlig kommentar på bildene mine. Jeg som deg elsker å ta bilder, men har fortsatt mye å lære. Jeg gikk på et kurs i vinter der jeg lærte om lys, det var gøy! Har lyst å gå på et kurs til, kanskje interiørfoto kurs om det finnes!

    Syns du er kjempefink, liker bildene dine veldig godt.. lyse og lekre :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Jaa det er jo så gøy å ta bilder!! Og jeg ønsker meg virkelig et fotokurs..og et nytt objektiv :-D
    Nydelige bilder du tar altså!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  3. Æ har gådd på fotokurse tel di to karan som va i avisa i går, vældi bra kurs. Dessverre har æ ikke vært så flink å vedlikehåll d æ lærte, så ofte blir auto-knappen brukt...fyfyfy! ;o) Sia vi va en gjæng fra jobb som gikk har vi prata om å ta oss nån oppfriskningskvella ilag. Syns du har vært vældi flink å finn ut av ting på egenhånd, du tar vældi flotte bilda. :o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com