lørdag 13. august 2011

God lørdag

 
 
er det hos oss! Men for øyeblikket sitter jeg i en veldig kald stuen. Vinduene er kommet på plass,men nå holder de på med listing rundt vinduene. Ble en helt ny stue,så artig å se. Kommer med bildene når tingene er mer på plass. Høsten begynner å viser seg her oppe i nord,kalde kvelder gjør at stearinlys frister mer og mer å tenne. Det varmer.! Så i går hadde vi det koselig med stearinlys,fyr i ovnen og tvkos. Det er slike kvelder som er HERLIGE!
 
Håper din lørdag er vært super
Klem Christina

5 kommentarer:

  1. For et nydelig stilleben. De gamle koffertene var kjempefine. Jeg har samme kanne som også hos oss brukes som vase og jeg elsker den.

    Selv om det fortsatt er relativt varmt i solen her nede er det et kaldt drag i luften, det er ingen tvil om at høsten nærmer seg. Vi har ikke tatt peisen i bruk enda, men det er stearinlys i alle kriker og kroker - KOS :-)

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Den vasen tror jeg finnes hos de fleste med sansen for interiør. Min brukes også som vase ♥

    Gleder meg SÅ mye til å se vinduene altså. Helt enig i at vinduer virkelig kan forandre, og aller helst til det bedre :)

    Håper dere får en fin lørdagskveld!

    Klem, Anne ♥

    SvarSlett
  3. Så fint hos deg..
    ja her er det også tid for å tenne lys innendørs..
    Nyt lørdagskvelden

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde :-)
    Skipper bildet har vi på hytta. Helt likt ;-) Lurer på hvor det bildet kommer fra. Er det noen historie bak han tro ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Vakkert.. Alltid flotte bilder og motiver hos deg :)) Ha en super søndag

    klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com