torsdag 22. september 2011

På spisebordet

På-spisebordet2

.. står det et sinkhus!
Det er nok ikke bare på spisebordet det står heller. Jeg liker sinklysene,å spesielt den fine følelsene det gir meg når lyset inni er tent og mørket ute har lagt seg. Jeg vil tro at blir flere slike kjøpt inn også. Kunne tenkt meg flere utav samme type som det på bilde,bare i forskjellige størrelser. Så må se om jeg ikke finner det.
Liker du disse sinkhusene?

Jeg har prøvd meg på å lage meg en enkel header,den andre ble ikke helt meg. Så denne får stå her en stund. Syns det er vanskelig med disse headerene. Det er liksom det alle dere som titter innom ser først,så jeg vil jo gjerne at det skal være en fin,men jeg ønsker den enkel. Det samme ønsker jeg for hele bloggen. En enkel og oversiktlig blogg. Det er ihverfall noe jeg setter pris på!

En-liten-hilsen-1

4 kommentarer:

  1. De er kjempefine!
    Casa Interiør selger 2 forskjellige sinkhus.
    Tanten min Vera Olsen er forhandler i Narvik - 99 22 39 05 :)

    SvarSlett
  2. Sinkhus er så fint. Har en del selv og tror jeg aldri blir lei :) Stemningsskapende :)
    Ha en fortsatt fin dag og kveld!

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde sikkert vært noe for deg ;)

    Jeg sender inn kontinuerlig når jeg har fått inn litt bestillinger.
    Husk at hvis du bestiller for mer enn 1500,- får du vertinnefordelene.
    Også lønner det seg jo selvfølgelig å ha party med venner å kjente:)

    Har lagt ut de nye tilbudene for denne mnd på FB.

    Ha en fin dag du også! Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei

    Først kan jeg jo si at bloggen din er enkel og oversiktelig, det liker jeg også :)

    Sinkhus er kjempe fint, jeg har tre - men bruker bare ett, jeg liker rene overflater her hjemme som på bloggen så jeg har "ikke plass" til mer enn ett om gangen :)

    Takk for klemmen, sender deg en tilbake :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com