lørdag 28. januar 2012

Lørdagskos



.. med de aller beste + mellomste tantegullet til tante ♥
Mellomste tantegullet skal sove over hos oss til i morgen,å da skal vi ordentlig mollkose oss.
Vi skal lage prinsessemuffins ( lillesøsters ønske) & spise god lørdagsmiddag.
Masse snop & kos på bordet i kveld & spilling på høyt nivå.

Oh,herlige helg ♥

Håper du har en like fin helg
PSssst…. Jeg har laget en avstemmning øverst i sidebaren,der du kan fortelle
meg om du liker bloggen mer nå enn før.. Stem gjerne


5 kommentarer:

  1. E det du som har malt stueborde? Utrolig fin glans og hvitfarge!! Kos dere masse idag :) lørdag er deilig <3 Klem irene

    SvarSlett
    Svar
    1. Mannen som har malt. Han spraylakkerte det til meg.
      Ble veldig fornøyd!
      Klem Christina <3

      Slett
  2. Ha en fantastisk lørdag dere :-)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder :)
    Så moro at også du skal ha baby i juni :)

    Nina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com