torsdag 26. januar 2012

Sårt,men vakkert + fargevalg til stuevegger ♥

Foto : Christina Mari Paulsen
 
.. God torsdag ♥
 
Her begynner rosene og falle fra hverandre,men samtidig er jo det også vakkert.
I drømmehuset blir det stilforandringer nå,veggene i stuen skal males. Oj,så spent jeg er. Vil ha en mørkere farge på veggene,fargen jeg har sett på er HIVT LIN. Noen som har brukt denne fargen før?
Har sett for meg hvordan det skal bli,så håper det blir slik når jeg er ferdig. Spennende er det nå uannsett
 
Ha en strålende dag ♥
 
Klem

4 kommentarer:

  1. Hvit lin er kjempeflott farge. Brukte den på badet da vi holdt på med en liten make over.
    Kos deg

    SvarSlett
  2. jeg syns det er nydelig med rose blader.. jeg tørker de og bruker de i potpuri..

    Hvit lin er en utrolig vakker farge... har brukt den veldig mye... Ikke på vegg , men på møbler...

    lykke til med malingen og fornyelse av stuen
    kerstin

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du presenterer for oss :-) Roseblader er vakker dekorasjon selv når de er på "hell"... Håper formen fortsatt er stigende! Ønsker deg en deilig torsdagskveld - straks er helgen her igjen!

    Stor klem fra Tone

    SvarSlett
  4. Spennende.
    Jeg har en fondvegg i stua i en mørkere farge, jeg prøvde mange farger men endte på fargen Sand. De andre "beige" ble for aprikosfarget synes jeg. Så ta den med i vurderingen den er nydelig! Å ikke minst passer den så fint til hvite møbler ;)
    Du kan bl.a se den her:
    http://englehvitt.blogspot.com/2011/06/enda-en-nydelig-dag.html

    Klem J.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com