tirsdag 10. januar 2012

Spisestua vår ♥

God kveld ♥
I kveldinga fikk jeg litt overskudd til å ordne i stue. Så da ble spisestuen fikset litt på. Tok ned de vanlige gardinene & hang opp lift gardiner.
Syns det ble luftig og fint jeg. Flyttet vitrinskapet til spisestuen bare for å prøve,syns ikke det ble så værst jeg.
Så det får står der en stund.
 
spisestua vår2-vert
Bildene på kveldene blir nå så som så,men dere ser nå hva det er. Har jo stativet,men giddet ikke å flytte det frem.
Deilig å kunne pynte og fikse litt på interiøret her hjemme. Det hjelper på humøret mitt ihvertfall. Deilig å kunne
gjøre noe annet enn å bare passe to syke vannkopp-barn.
 
Å jeg som ønsket meg sne før idag,tror du ikke det kom. Å det snør som bare det. Jippi! Det er også meldt sne i flere dager fremover,
så håper det blir såpass at vi kanskje kan kose oss ute i helgen. Det hadde vært helt herlig. ♥
 
Håper alle har en fin kveld… – Kos dere med fruen,det skal nemmelig jeg ♥

17 kommentarer:

  1. Kjempe fint ! :) Absolutt nydelig :)
    Kos deg med fruene, det gjør eg og ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefint!!
    Liker godt skapet ditt, hvor er det ifra?
    Og så flott med de fine Hortensia'ene, flink du, som klarer og la de bli så store og fine:)

    SvarSlett
  3. Kjekt med innlegg fra deg igjen! Syns det ble kjempefint :)

    Håper formen er fin :)

    SvarSlett
  4. Hei! Så fint dere har det & gratulere med den lille i magen:)

    Klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Det ble jo riktig så fint!!

    Godt å høre at du har bedre form:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempeflott spisestue dere har:) Så koselig! Tror det hadde gjort seg med et teppe under ;) Men skjønner godt hvis dere ikke orker. Det gjør nemmelig ikke vi;) Vi er altfor grisete!

    SvarSlett
  7. Kjempefint :-) Lyst og delikat :-)
    God kveld :-) Klem Hilde

    SvarSlett
  8. så fiin spisestue dere har! Så veldig koselig ut :)

    SvarSlett
  9. Lekkert!!

    Ble veldig bra med skapet der syns jeg :)

    Ønsker deg og dine en fin Onsdag!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  10. kjempe koselig spisestue! helt etter min smak:)

    SvarSlett
  11. Det ble kjempefint! Liker bloggen din veldig godt, og følger deg gjerne fremover!
    God bedring til barna:-)
    Kom forresten gjerne innom og bli med på min giveaway, hvis du vil :-)
    Klem

    SvarSlett
  12. Lyst og fint er det hos deg.
    God bedring til barna,og husk å ta vare på deg selv og "huleboeren".
    Klæm fra bæstemor :o)

    SvarSlett
  13. Kjempelekkert:-) elsker at butikkene har fått inn hortensia igjen(selv om det er en sommerblomst) håper formen din er bedre. Svangerskapskvalme er noe dritt!!

    SvarSlett
  14. Hei! Hva heter fargen på veggene i spisestuen? Vår stue skal males hvit til våren og din farge var veldig behagelig. Ikke "blå-hvit"...

    Hadde blitt kjempeglad hvis du kunne skrive i kommentar på bloggen min da jeg har en tendens til å gå inn å sjekke kommentarfelt hvor jeg har stilt spm;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com