lørdag 25. februar 2012

Nye speil..


… i stuen denne fredagskvelden
Måtte prøve ut de nye speilene jeg kjøpte idag.
Deilig å endelig klare å shoppe litt. Når formen ikke har
vært tilstede har jeg ikke klart å shoppet så veldig masse,så dette var
digg!


.. nye roser fikk jeg også idag,så det va flott!
Syns blomster frisker opp hjemme kjempe masse.
Fant også perleblomst,endelig.. Har leite lenge etter det,men det
får komme i et innlegg i morgen.
Nå er det senkveld på tven & sløving i sofaen. Gleder meg til starten av mars,da kommer
de nye trekkene til ektorpen min fra ikea.. Det blir kos!

Håper alle sammen har en flott fredagskveld

Klem

3 kommentarer:

  1. Nydelige roser :)

    Flotte bilder.

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder,ser sikkelig lekkert ut med dem nye speilene ☺
    Fin helg til deg...

    SvarSlett
  3. Hei Christina :)
    Det er så fint her hos deg!
    Mye flott inspirasjon å finne ;)
    Legger meg til som følger, og ønsker deg en flott helg!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com