lørdag 10. mars 2012

Sofakroken har blitt “ny”


.. med nye trekk!
Pakken fra ikea kom idag,så fikk nye trekk på sofaen.
Det trengtes.
Har hatt de hvite trekkene,men de begynte å bli slitt og flekkete.
Da ble det bestilt i lys brun,uvant men helt ok.

sofakroken med nye trekk2

Blir nok bestilt nye trekk i hvitt til neste gang. Kunne tenkt meg beige,men syns de beige trekkene
til ikea er veldig lik de hvite. Skulle ønske de var enda mer beige.
Så vi får se,ekstra trekk er gøy & gøy å kunne bytte “sofa” i tider og utider

Rosene er også kommet på bordet,så da er det nok på sin plass å
ønsker alle sammen G O D  H E L G!

Tusen takk for alle koselig kommentarer på gravidmagen min,dere er så søte!

uke 28-1

Stor  klem fra meg

♥♥♥

18 kommentarer:

  1. Så flott med nye trekk! Ga et lunt uttrykk.
    Og så fin og gravid du var. :)
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Herlig mage og fiiiin sofa. Her kommer nok etpar Ektorp-sofaer i hus i løpet av sommeren. Vi skal ommøblere litt i stua og da passer disse perfekt inn, men her blir det nok med hvite trekk siden vi har beige sofa nå :-)

    Kos deg med magen og helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg, og finfin sofakrok med nye trekk. Følger deg videre eg !

    Finfin fredagskveld videre og god helg. Kos deg med familie og magen :)

    SvarSlett
  4. Herlig med nye trekk og blomster til helgen! Flott du er med magen!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Syns trekkene var fine jeg ;o) Er jo alltid godt med litt
    forandring...så blir det kanskje ekastra deilig å ta på hvite igjen til sommeren... ;o)
    Fin mage du har da..og fin du også ;o)) Spennnende tider ;o)

    God helg!

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  6. Ååååå sååå fiiiin mage ;) Kjenne eg får et snev av lyst te å få en baby tel ;)
    Den va ei veldig fiiiin farge på det sofa trekket ;) Varm og god ;)

    SvarSlett
  7. Fine sofan og fine magen;)) god helg;))

    SvarSlett
  8. Kjempefine, de nye trekkene. Artig å bytte på.
    Sofabordet ditt var nydelig.

    Klem Bente

    SvarSlett
  9. Så koslig sofakrok ☺ Ønsker deg en fin helg ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  10. Kjempefint med brune trekk, varmt og lunt. Jeg er enig i at de beige er veldig like de hvite trekkene, i tillegg så husk at de beige kan ikke vaskes i maskinen, de må renses...og det er jo kjedelig. Her har vi de hvite trekkene nå, men tenker kanskje å prøve grått senere...;-)

    Nydelig du er! Godt at formen er bra:-)

    God helg!

    SvarSlett
  11. Så kjekt når man kan bytte trekkene!! Da blir jo plutselig stua som ny :)

    Fin mage du har!! :) /Elin

    SvarSlett
  12. Tusen takk for koselig kommentar "hjemme hos meg" :-) For en flott blogg du har. Spennende uker i vente også. Heldig :-) Lykke til :-) Klem

    SvarSlett
  13. Så flotte sofaene ble i brunt! Hvitt er nydelig, men det er flott med noe som brekker litt også, og der er jo Ikea geniale som gir så mye en kan velge mellom! Flott gravidemage; tenker du gleder deg! ha en fin helg, og kos deg! Klem

    SvarSlett
  14. Flotte babymagen og flotte trekk :)

    Kos dæ videre i helga!
    Klæm

    SvarSlett
  15. Hei hei, dette var en utrolig flott og trivelig blogg å titte innom :-) Jeg må bare få tipse deg om at du får kjøpt originale Ektorp sofatrekk på ebay, på ikea i USA har de litt andre farger på trekkene enn her i Norge :-) Jeg har en sjeselong jeg gjør det samme med, av nøyaktig samme grunn (jeg synes de beige her i Norge er mer offwhite enn beige)! :-) Jeg trivdes forresten så godt her inne at jeg la meg til som følger hos deg, og titter nok derfor innom de igjen :-) Riktig god lørdagskveld! Klem Ranveig

    SvarSlett
  16. Så søt mage, synes det er VAKKERT med gravid mage :)

    SvarSlett
  17. Så fint det var med brunt trekk!:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com