torsdag 12. april 2012

Et bilde sier mer enn ord


.. og et slikt bilde er dette!
Det gjør meg varm i hjerte og veldig takknemmelig
Takknemmelig over 2 friske barn & en flink mann som hjelper til så godt han kan..
Han er utrolig flink med barna & jeg elsker å se på de når de leker & herjer sammen med pappaen sin.
Takknemmelig over at jeg en gang til skal få oppleve å bli mamma,en gang til få oppleve å se pappaen med babyen i armene første gang.
Se øynene på søskene første gang de ser lillesøsteren sin.

Mange følelser i hjerte mitt & mange følelser for de aller beste som jeg elsker så masse!
i love you1

Ønsker alle sammen en flott torsdag!
Stor klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com