tirsdag 10. april 2012

Nydelig 2.påskedag

 
 
 
nydelig 2.påskedag-2nydelig 2.påskedag-3
 
.. ble tilbring på langstranda..
Bålkos,steinkasting & lek var bare noen av tingene vi fikk ut av denne nydelig solskinnsdagen.
Vi tok med oss broren min & svigersøsteren min,kjempe koselig!
Etter at vi hadde vært ute i noen timer,dro vi hjem & tente på grillen. Årets første grillmat ble spist,helt himmelsk!
 
Påsken har vært kjempe kos. Masse familiekos,masse tid ilamme de man er så glade i.. Ingenting er som det!
 
Idag er det kosedag hjemme sammen med begge gullene,storebror begynner ikke på skolen før i morgen..
Mens pappaen stakkars måtte på jobb idag,jaja.. noen må holde fortet gående.
 
Håper alle sammen har hatt en flott påske
 
Klem

1 kommentar:

  1. Høres ut som om dere har hatt en super påske med familien. Så deilig med årets første grillings, like stas hvert år :-)

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com