lørdag 7. april 2012

Påskefredag



langfredag-2

langfredag-3langfredag-4

.. har blitt tilbringt hjemme..
Barna koser seg hos besteforeldrene & jeg har fått gjort litt hjemmearbeid.
Er ikke mye jeg klarer å gjøre av gangen,før magen blir veldig hard & kynneraen slår til..
Siden sist har jeg fått sydd “gardiner” til å ha inni tvbenken fra ikea. Syns det ble mye koseligere jeg.
Det lille av påskepynt ser dere her,syns de er søte å ikke for gule. Er ikke så glad i gult,men påskeegg i mange forskjellige farger har vi også.
Det står barna for.

Stearinlysene er tent,mannen har rødvin i glasset & godisen står på bordet.

Ønsker alle sammen en flott påskefredag
Klem

3 kommentarer:

  1. God påske,til deg og dine!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Koselig hos deg! Likte veldig godt det brune bordet ditt!

    SvarSlett
  3. Koselig stemning hos deg :)
    Ha en fin påskeaften!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com