tirsdag 1. mai 2012

Svangerskap | 33 dager igjen

.. God tirsdagskveld!
Innom en liten tur,ser at jeg ikke har blogget på en uke. Tiden går & jeg har evig nok å gjøre.
Kynnerene har også begynt å meldt seg,å til tider er de ganske ubehage. Men det er nok bare
kroppen som gjør seg klar. 
Føler meg ganske klar,men jeg har nok å gjøre i denne måneden som er igjen. 

Nå er storebror kommet seg i seng & lillesøster er i skjomen hos foreldrene mine. 
I morgen er det legetime & torsdagen er det ny time hos jordmoren min. 

Håper alle sammen som titter innom har en fin 1.mai

Klem

16 kommentarer:

  1. Fine magen;)
    Er en tung, men også koselig tid igjen da ♥
    Ha en fin fin kvled:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! En tung,men oj så koselig tid ♥

      Slett
  2. Så flott du er! Og ein nydelig blogg. Lykke te videre!

    SvarSlett
  3. Åå, så fint bilde, fullt av forventning! Det er denne siste delen du bare skal ta det rolig og lytte til kroppen din.. Tenk at dere snart har 3 små!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Tar tiden til hjelp & har helt roet ned. Prøver å kose meg mest mulig.
      Ja,tenk snart er det 3 små. Vi gleder oss!
      Klem tilbake :-)

      Slett
  4. Uff, tar du bort negative kommentarer. Hmmmmmmm. Da gjør du bloggen din bedre enn den er, for andre lesere :(

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke tatt bort en eneste kommentar,du skrev den mest sannsynlig på innlegget nedenfor. Må bare beklage at du syns det,men vær nu såpass at du forteller hvem du er istedefor å utgi deg som anonym.

    SvarSlett
  6. Ingen vits i å sette navn. Vi bor tvilsomt i samme by:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke det som er saken! Saken er at de er veldig få innom her som kommenterer som anonym. Men når det kommer en negativ kommentar,da er det plutselig fra noen anonyme.
      Helt opp til deg om du ønsker å følge bloggen min & livet mitt. Men det er min blogg & heldigvis jeg som bestemmer hva som skal være i det.

      Slett
  7. Nærmer seg nå:) Du får nyte tiden, snart føles det som om du ikke får tid til noe som helst, hehe:) Nydelig bilde av deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Prøver å nyte tiden så godt som jeg kan. Dette er jo siste gangen så,da må jeg kose meg så best jeg kan :-)

      Slett
  8. Seff. Det var bare en tilbakemelding til deg, så du kunne vite det. Du bør være glad for tilbakemeldinger både positive og negative.

    Men mulig du er for ung til å sette pris på det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbakemeldingen! Vist du syns bloggen er blitt så kjedelig,hvorfor leser du her & kommenterer da? Dette er min blogg,mine tanker & mitt liv jeg ønsker å dele med mine lesere. Å det å gå gravid er en veldig stor del av livet mitt akkurat nå.

      Slett
  9. Vil bare ønske deg masse lykke til med det du har foran deg, det kan jo skje når som helst nå....spennende.
    Godhelg til deg, klem

    SvarSlett
  10. Så spennende :) Tiden går så fort! Må bare si at det nye designet ditt var rålekkert :)
    Det finnes mange av oss som synes bloggingen din er både bra og spennende, liker å lese om graviditet jeg! Det er jo noe av det herligste som finnes, å gå med en liten skapning inni magen :)

    Masse lykke til! :)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com