onsdag 23. mai 2012

Litt pynt på trappen ♥


God tirsdag alle sammen! 

Endelig kom solen & litt solvarme på besøk hit nord. Så da måtte jeg ordne litt på trappen.
Helt herlig med litt sommerlig vær her oppe,så nå må det gjerne bare fortsette sånn.. (er nok mest ønsketenkning,meeen)

Timen hos legen idag var bare posetiv,blodtrykket hadde gått ned igjen,så vi er veldig fornøyd med det.
Så nå er det bare å nyte de siste dagene med magen,for snart er lillevennen her hos oss.

Tusen takk for koselig kommentarer på forrige innlegg,godt å få blogget litt igjen.

Ha en fiiiin kveld vidre.
Klem 

2 kommentarer:

  1. Så koselig det har blitt på trappa :)

    Bra at alle prøver var fine da :)

    SvarSlett
  2. Så fint du hadde pyntet ute!
    Herlig med litt farge mot det hvite :)
    Godt at alt står bra til!
    Lykke til da ;)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com