onsdag 16. mai 2012

Titter innom jeg


.. med bilder fra en ferdig ordnet barnevogn.
Jeg har vært nødt til å gjøre det meste klart nå. I det siste har jeg vært plaget med høyt 
blodtrykk,noe som har gjort at jeg måtte på en sjekk på føden idag.
Heldigvis holder det seg på samme plass,så jeg fikk dra hjem og feire 17.mai,så er det tilbake
på føden igjen på fredagen. Håper det holder seg stabilt! 

Ellers er finværet kommet til nord nå,å vi krysser fingrene for at det finværet holder ut 17 mai også.

Ønsker alle sammen en flott 17 mai.
Nyt den & kos deg med dine kjære.

Klem 

4 kommentarer:

  1. En fin 17 mai til deg. Spennnende tider da. Var også plaget med høyt blodtrykk i første svangerskap. Ble til slutt satt igang på overtid. Håper trykket roer seg : )

    SvarSlett
  2. Så spennende! Ønsker deg lykke til med innspurten og en fin 17.mai til dere!

    SvarSlett
  3. Ser ut som di lillefrøken får samme vogn som Mille har:) vi er kjempefornøyde! Vår ble imidlertid kjøpt dagen før hjemreise fra sykehuset, heldigvis var fargene jeg ønsket inne på lager. Nå slipper du iallefall å bekymre deg for det:)

    Ønsker dere en fin-fin feiring!

    SvarSlett
  4. Så koselig du gjør det til prinsessen :)
    Ønsker deg bare masse lykke til ♥
    Du ser strålende ut!
    Klem Anette

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com