tirsdag 29. mai 2012

Ukas mammablogger


Kom som en veldig koselig overraskelse på meg i går. 
Tuuusen takk for det!

Her er det desverre ingen fødsel enda,men gode tak både her & der.
Så i går ble badet vasket & idag tok jeg soverommet vårt. 
Ordnet litt i sengen til lillesnuppa,så nå er ALT klart altså,så hun må gjerne komme snart.

Sengen som hun skal ligge i,er senga til alle 3. Sjarmen med gode bitemerker fra storesøskene er der.
Sykehusbagen til lillevennen er også pakket og klar,så vi bare venter.

Tusen takk for all fødestøv,krysser fingrene for at det hjelper.

Stor klem fra meg til dere 



9 kommentarer:

  1. Velfortjent :)

    Krysser fingrene for at det blir fødsel snart og at den går bra :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så moro da! Gratulerer så masse♥
    Håper snuppa finner veien ut snart :)

    SvarSlett
  3. Nydelig seng. Jeg er så spent på den lille som kommer og det du har i vente. Blir fristet til å bli gravid igjen av å lese om dagene dine nå.

    Gratulerer som ukens mammablogger og lykke til med fødsel :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye, og kjempemasse lykke til!
    Kjenner jeg er litt glad for at det ikke er meg ;)

    SvarSlett
  5. No er eg spent om du har fått ei lita prinsesse! Masse lykke til vertfall :) Vår prins vart akkurat 1 år i helga, skal sei babytida flyg fort :) Godklem :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med en ny prinsesse:-) gleder meg til nyfødtbilder!! Klem

    SvarSlett
  7. Så spennende tid dere er i nå, kjenner det kiler i magen når jeg tenker på denne "kommer når som helst" tiden. Masse lykke til!!! :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med lille tulla di, kjempe søt. Lykke til videre:-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com