lørdag 14. juli 2012

Gabriella Madelen 5 uker gammel

Tenk,vi har allerde hatt deg her i over 5 uker,neste onsdag er det 6 uker siden vi så deg første gang,å det
var virkelig kjærlighet ved første blikk!
Neste torsdag skal vi på 6 ukers kontroll,gleder oss for å se hvor mye snuppa har voks.


Nå begynner smilene å komme,følger godt med blikket og prater tilbake når vi prter.
Så artig å følge med alt som skjer i utviklingen. For det er virkelig noe nytt for hver dag som går.

Nå ligger Gabriella godt i senga si å sover,prøver nå å få inn litt rutiner sånn at vi har kveldene fri til å
gjøre litt andre ting.. (les : Husarbeid)

Har dere andre med små babyer lagt inn noen rutiner??

Ønsker alle sammen en fiiin kveld!
Klem

4 kommentarer:

  1. Så nydelig hun er!! Gratulerer :-)

    SvarSlett
  2. Så søt:) gutten min er 2 dager eldre og vi begynte m rutiner m en gang:) steller og mater fra syv, åtte tiden. Han sovner rundt ti tiden.. Sover da til ca 4,5,6 om natta/morgenen. Herlig med de og herlige smil og kontakt! God sommer!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så utrolig mye med den nydelige jenta di:)
    Min er 4 måneder nå. Tiden går så fort:) Jeg begynte med rutinene med engang jeg kom hjem fra sykehuset. Kveldsstell med pysj og amming på rommet. Sov 12 timer fra han var 2 måneder, fra 19-07/08 uten mat. Det er godt å få tilbake kveldene;)

    Lykke til på 6-ukers kontroll.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med den lille jenten! Allerede 6 uker er gått, jeg hører rykter om denne tiden som bare flyr avgårde! :) Akkurat nå går det tregt for meg, 5 uker til termin, og gjett om man blir utålmodig når man ser slike herlige, små babyer! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com